Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

neděle 19. listopadu 2006

Co jsem to slyšela za slovo?

Takový pěkný novotvar!

Stalo se to dnes v 17:10. Možná jsem v tomto státě poslední, kdo to ještě neslyšel, ale rozhodně mě to dostalo.

Z rádia zazněla věta: "Při fotbalovém zápase byl hráč (jméno zapomenuto) VYKARTOVÁN. "

Je pravda, že je to mnohom lepší varianta než kdyby byl vykastrován.

Ovšem, znamená to, že se mám nachystat na novou vlnu výrazů, které v sobě spojí důvod i způsob změny stavu?

Bude to snad brzy vypadat takhle?

Ráno jsem vyjela autem z garáže a jela do práce. Tam jsem zjistila, že zaměstnanec krade peníze a na hodinu jsem ho vyhodila. Byl po zásluze odsouzen na rok do vězení.

Překlad:

Ráno jsem vyautila do práce. Tam jsem vydefraudovala zaměstance, který byl po zásluze na rok vyvězněn.

Jasná úspora čtyřicetiosmi písmen!

A jestli mě za tenhle příspěvek bude někdo chtít vyfakovat, tak se mu ani nebudu divit.

9 komentářů:

  1. třeba ses jen přeslechla a nastoupil čerstvě vykartáčován :-))

    OdpovědětVymazat
  2. ...nebo taky vykleštěn a vykostěn...

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj postřeh a nadšení z toho slova nemá chybu. Určitě jsem to slyšel častěji, jen mě to nenapadlo, že je to vtipné. Vidíš, hned téma, poslouchat žargón a slangové výrazy. Když já mám za sousedy jenom osm důchodců a z toho určitě je jeden Číňan a dva trpí únikem. Říkali v TV, že každý čtvrtý

    OdpovědětVymazat
  4. Obrozenci se obrací v hrobě... dobře jim tak :-)

    OdpovědětVymazat
  5. buteo - vidím to na toho Číňana! Myslím, že by mohl češtinu významně obohatit! ;)Obrozenci už se urotovali při slově frikulín :))muris - taky myslím, že se jim to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  6. Bárovykartován pd synonyma vyfuckován, lidově pak vyfaustován:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Hehe, moc pěkné slovo. Vykartován a pak skartován :).

    OdpovědětVymazat
  8. Mod, geniální zkrácení - \"vyfaustován\" -neboť vykartován na základě zaviněného faulu.Wu - očekávám novinový titulek: \"Nečekaný masivní úbytek hráčů 1.ligy. Na mistrovské zápasy jsou ve velkém povoláváni náhradníci z nižších soutěží.\"

    OdpovědětVymazat