Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pátek 10. července 2009

Rostou!!!

Všude, všude, všude!


$$OBR411170$$
Na takovéhle tři plechy praváků stačilo dvacet minut u auta, na víc nebyl čas, ani další košíček. Řekla bych, že největší outsideři mají největší štěstí.

Hola, hola, hřibová omáčka volá, jupííí :-)

27 komentářů:

  1. U nás nerostou jako obvykle!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem v jídle hrozně vybíravý, ale nakonec sním všechno (naposledy i mořské potvory). Ale dvě věci do sebe prostě nedostanu - houby a vejce. Bohužel.

    OdpovědětVymazat
  3. Mod,tady se to zbláznilo! Každý, kdo vylézá z toho našeho trapného lesa, kde nikdy nic nerostlo, nese plný košíček!

    Sunfreedom, a zkoušel jsi to někdy s nějakou tepelnou úpravou? Ony ty houby takhle přímo z lesa jsou na jídlo fakt hnusné, o vejcích ani nemluvě! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. neni nekde blizko Pripjat? Zdaji se byt podezrele rozmnozene :-))
    gratuluji k ulovku

    OdpovědětVymazat
  5. No, fakt je, že rostou úplně všude, i u nás na sídlišti, kdekoli... Ale po těch by se asi houbaři neutřískali...
    Jinak houby taky nemusím. Myslím, že mi nepomůže ani ta tepelná úprava :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Báro, ty mě fakt se**š!!! :)))) Asi pojedu taky! V Makově a na Prostřední Bečvě bylo KULOVÉ, ani prašivka!! Ojojoj!!! Provokaceeeeee!!

    OdpovědětVymazat
  7. :-)Kamio asi půjde na houby,
    on tam někde zabloudí.
    Nezabloudí, neboj se,
    on nám fotky hub přinese.

    OdpovědětVymazat
  8. Jéje a to v Makově bejvávalo vždycky hub, jak když naseje! jezdívala jsem tam s mámou do takového ústavu, kde byly mentálně postižené děti, za jednou řádovou sestřičkou.
    Houby a borůvky, to býval úplný ráj:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Cheo,rozmnožilo se pěkně a nejdůležitější je nasušit na zimu, do vánočního kuby.

    Nomi, já teď odbočím od hub a musím ti pochválit avatar. Je takový hezky pastelový. :-)

    Wicky, :-)))). Nejdůležitější fotku přinesl: Přijít z lesa bez pohledné muchomůrky je téměř trestné.

    Kamio, kdybys viděl, kde rostly, tak si prostřelíš hlavu. To byl úplně stejný neles jako je v Paskově, jen ta halda chyběla.

    Mod, v Makově Kamio míchal beton, tak nemohl pořádně hledat, tam bude ta chyba :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, Báro děkuji! Mi se zas líbí ten Tvůj :-)
    To je provizorka, jedna kresbička voskovkama... Zatím přemýšlím, co tam prsknu natrvalo. Ale ten zápas s avatarem mě docela skrouhnul :-) Až zas načerpám sílu, budu bojovat s přidáváním odkazů... Jako uživatel víceméně jen wordu se tu solidně trápím :-)))

    OdpovědětVymazat
  11. Mno jo, srandičky na účet nenacházejícího. Ale je fakt, že nejvíce rostou tam, kde to člověk nečeká... ale kde to kua je?! U nás v kolbence rostou na place, ale to dělňasi vždycky vyberou, jak jdou před šestou ráno do práce...

    OdpovědětVymazat
  12. Báro, ta fotka je jak od nás.. jen nemusím nikam jezdit a vše máme do cca 200 m od domu :-) takže skoro dennodenní pochůzky posledních 14 dní znamenají, že máme houby, sušíme houby, jíme houby.. a kdyby na nich Slečna teď nechytila skoro 30 čerstvě vylíhnutých klíšťat za jednu vycházku, vyrazili jsme na ně i včera :-) a včera jsem Ti je zapomněla nabalit.. tož příště.

    OdpovědětVymazat
  13. Ja se hub asi bojim,protoze mi jednou vypravel kamos,jak jejich sporiva matka otravila v Bulharsku celou rodinu v kempu,protoze udelala smazenici z blize neurceneho druhu....(cca 40let zpatky) :)
    Takze se klidanko obejdu i bez vanocniho kuby-krome toho,nedava se tam i cesnek?
    To ja se svymi transylvanskymi predky tezko nesu :oDDD

    OdpovědětVymazat
  14. Nomi,takhle zoufale jsem si nedávno plnila RSS čtečku, šlo to pomalu a dlouho, ale tď jsem ráda, že to mám uděláno, šetří mi to zbytečné klikání na weby, kde se nic neděje.

    Kamio, tak já ti teda řeknu pravdu:
    Tenhle spot je malá pomstička za tuhle tvou větu:\"genetické nedispozice žen k rychlému úsudku koordinovanému s pohybem končetin ...\" neb jistě víš, jak jsem na takovéhle poznámky, co by řidička s najetými více než 300tisíci kilometry bez vlastní nehody, citlivá :-))).
    Anebo máš, kua, pravdu a pak já jsem chlap ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. sabe,nejlepší je vlastnoručně najitá houba. Vždycky je mi líto, když třeba najdeme houby někde na dovolené a nemáme je jak zpracovat (hotelové pokoje na to moc nejsou), to je raději nechám v lese.
    Těch 30 klíšťat je horor.

    Cheo, je tam i česnek, boj se boj :-).
    Ale vždyť v zrcadle se vidíš, tak jakýpak transylvánský předek!

    OdpovědětVymazat
  16. Jéžiš, Báro, ještě nějaká RS čtečka... Já se sotva vydýchala, uf :-)
    To ti ty články nějak filtruje? Já se tu zatím snažím zorientovat, tak projíždím skoro všechno na \"co se píše\" a spoustu toho bych klidně přeskočila...

    OdpovědětVymazat
  17. Cheorchio,tak tam šoupni místo hub husí stehna, česnek vynech a přidej marjánku a nemusíš čekat až na vánoce, ale třeba na začátek sprna, než husám bude podrůstat nový péří. ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. ad. 15 - Báro, to mě mrzí, nechtěla jsem to moc navrhovat právě kvůli tomu, že jsme ještě nekoupili repelent a ještě jsem nezjistila, na kterém místě se ty potvory tak \"nalíhly\".. taky jsme tu skoro30 miniatur lovili skoro 2 hod až do 23,30. Druhý den ani do školky nešla..

    OdpovědětVymazat
  19. nj, rostou, my byli dnes v lese mezi posledními od 10,00 asi 2 hodinky a máme plný košík :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nomi,to je udělátko, které ti posílá nové články na blogách, které s do ní uložíš, že je chceš sledovat. Já už vyzkoušela jednu čtečku, ale ta mi nevyhovovala, pak mi Wu poradil, ať zkusím Google Reader a ta je skvělá, jednoduchá i pro takového uživatele jako jsem já.Jen v rubroce Přidat odběr napíšeš adresu blogu a je vystaráno. Tam, kam se chci vrátit na komentáře si přidám hvězdičku a zbytek práce obstarají stroje :-)

    Wicky, :-)))))

    Sabe, já už houby mám, tak tě to mrzet nemusí, ježdění na traktoru bylo mnohem zábavnější! A to myslím vážně, Destruktor byl plný skvělých zázitků!

    Gombo, ty jsi můj člověk. Já také nechápu, proč mám být v lese ve 4 ráno. Když rostou, tak rostou!

    OdpovědětVymazat
  21. Báro, jsem ráda - u nás si vždycky víc vyhráli kluci :-) prosím Tě, hlavně už ho broučka přejmenuj.. takové hodné zlatíčko - milé, klidné, no hotový poklad :-)

    OdpovědětVymazat
  22. sabe,o kom to mluvíš? O tom tyranovi? :-))))
    No tak dobře, já s tím nickem něco udělám ;-). Vžyť je to můj milý Tulipes.

    OdpovědětVymazat
  23. Co dodat!?Takhle velký bych snad taky viděl, kdybych kolem nich šel, ale kdo ví, mé oči jsou upřeny jinam...

    OdpovědětVymazat
  24. Mikine, růžová mlha je jen docasny stav, ale hezký:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Mikine,ráda ti je ukážu, zrovna tak, jako ty čtyřlístky u stanu :-))

    OdpovědětVymazat
  26. Všechny možné druhy zpracovánía konzervování umím a rád dělám. Není ovšem nad ten první okamžik, když některého z Tvého plechu zahlídneš. Našel ve svém už delším životě spousty krasavců, to však nebrání, aby jsem Ti tu Tvou výstavku prachsprostě nezáviděl.
    Hezké léto přeji

    OdpovědětVymazat
  27. Buteo,před chvílí jsem se vrátila ze složitého cestování a všude po cestě lezli lidi s košíky plnými hub!

    OdpovědětVymazat