Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 21. července 2009

A mám Jakeše dost!

Říká se, že životnost nicku je průměrně tři roky.

Četla jsem to u Cheo a té já věřím, ta to musí vědět.
Mod mě tím svým Jakešem už natolik štve, že jsem se rozhodla jeden nick zrušit úplně, ale protože jeho nositele rušit nebudu, tak ho musím nějak přejmenovat.

To bylo tak:
Když jsem mrňouska čekala, od samého začátku jsem o něm přemýšlela jako o Štěpánkovi.
Povídala jsem si s ním, říkala mu hezkými zdrobnělinkalmi a sžívala se s ním celé ty čtyři měsíce, co jsem ho čekala.
Několikrát se doma zvedla prudká vlna nevole s tímhle jménem a bylo jasné, že v rodném listě žádný Štěpánek nebude, pokud manžela nějak nepřesvědčím.

Občas se do věci vložila Alex, pragmaticky vzala kalendář, začala nám předhazovat různé alternativy a po půl hoďce se  to zase zvrhlo v taškařici, jako několikrát předtím, manžel nevěděl co chce, ale věděl přesně co nechce, což je sice pěkné, ale řešení to nepřináší.
Bylo to v neděli večer, den před porodem, kdy jsme byly s Alex v Hypernoze v Olomouci a v miminěcí prodejně jsme se kochaly rozkošnými věcičkami a jak se Alex probírala bryndáčky se jmény, najednou jí padl do oka Matyáš.
"Ty, hele, to je ono, Matyáš je s naším příjmením pěkné," zavola na mě nadšeně, ale bryndák jsme nekoupily.
"Nelam si s tím hlavu, vždyť termín mám až za měsíc, do té doby ještě něco vymyslíme," řekla jsem jí v klidu a netušila, co bude další den tou dobou.
Doufala jsem, že si Štěpánka ještě prosadím.
Jenže samotný Štěpánek to viděl jinak.
Druhý den ráno, už se hlásil, že toho má v břiše dost a chce na svět.
Alex vzala TEN papír, co se na něj píšou jména miminek, napsala tam Matyáš, k holce Kamila a jelo se. Nejprve udělat ty výplaty a pak rovnou do porodnice.
A bylo to. 

Já jsem to dost dlouho nemohla zkousnout, tak jsem si řekla, že když už v reálu máme Matýska, tak na blogu si nechám Štěpánka.
Jenže to přináší zmatky, od  Jakeše až po blogokamarádky a blogokamarády, kteří neví, jak ho oslovovat.

Ode dneška prosím tedy "Matýsku" :-)
Také slyší na jméno Tulipes, to má z trička z Francie, na kterém sedí roztomilý kocour a kolem jsou tulipány a všemu vévodí velký nápis Tulipes, což se nám na prcka moc zalíbilo a po pár osloveních se to vžilo jak mezi známými tak i na videích na Youtube.

Destruktora už mu také nikdo neodpáře a to by snad mohlo stačit.
I když toho Štěpánka je mi stejně líto...ale může za to Jakeš.

Jo, a ten bryndák s "Matyášem" už jsme pak víckrát neviděly.   

34 komentářů:

  1. Hm, tak nick... A ja som si myslel, že je to jeho pravé meno!
    Tak ma napadá... ale to je na dlhšie než na jeden komentár, asi z toho bude článok u Sharkana. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak článok už je tam: http://www.sharkan.net...kazdodenne

    A tak ma napadá - mohla si to ešte vydržať päť mesiacov, potom by sa to \"na Štěpána bez Štěpána\" konečne splnilo. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. lojzo,proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že jo? Ale ke všemu se nepřiznám :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. To je v poriadku, každá dáma má mať svoje tajomstvá! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. lojzo,to se ti to laskavě souhlasí, když ho znáš :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. :-)))
    Ale verím, že máš aj nejaké, o ktorých neviem! ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak zdravím Matyáška!

    PS: stejně Ti tu šminkozásuvku vyraboval (viz. min.text) beztak proto, že se lekl, že ho chceš připravit o přezdívku Destruktora... (tuším v komentářích u předminulého článku)
    :-)))
    Navíc v Matyáškovi není rrrrr a nemůže tím tak drtit ty méně schopné jedince, ten Destrrrrruktorrrrek :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. wow, tajemství odhaleno!
    jinak jméno Matyáš se mi moc líbí už dlouho a též koketuju s myšlenkou, že bych tak svého budoucího syna pojmenovala.

    Jediný rizikový Matyáš v historii je Matyáš Korvín (blbý jméno, co?), ale ten je naštěstí zasutý mnohem hlouběji než Jakeš :)

    OdpovědětVymazat
  9. Se musím přiznat, že Gremlini se teda taky nejmenujou Gremlini, a ani Čaky není Čaky:-))

    OdpovědětVymazat
  10. 6 lojzo,ani nevím, ale asi by se něco našlo :-).
    Já sama moc zvědavá nebývám, držím se Alexina: Když něco nevím, tak se neptám :-)))

    Nomi, Destuktora už mému chlapečkovi nikdo neodpáře, to je jasná věc.

    dewberry, nedávno jsi to měla na blogu a já měla velikou fušku se nepřiznat už tam. Korvín mi až tak nevadí jako Jakeš :-)

    Mod, víš že jsem to tak nějak mimosmyslově tušila? :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Korvín je celkom obľúbený (aspoň teda u slovenských dejepiscov, a to napriek tomu, že bol Maďar ;-) ).

    Mod: No teda! Ďaľšie tri šoky! Ešte nakoniec Gomba prizná, že nie je Gomba, a potom už neviem! 8-O

    OdpovědětVymazat
  12. lojzotak to Tě uklidním,Gomba je Gomba!:-))

    OdpovědětVymazat
  13. Tak prima priznani a jak je na tom \" Alex? \" :-)))
    Je to divny k Matyskovi mi Stepanek sel,ale Alex k Alex moc ne.Tipovala bych ji na Veroniku,nebo neco podobne \"nezneho\" :))
    Tak zase odtajneni za tri roky :-)

    OdpovědětVymazat
  14. A kua!Takhle vyholený, demaskovaný a odnickovaný vypadáte ještě legračněji než obvykle! Nezbývá, než ten pseudošok nahradit zpovykaným multismajlíkem. 8-)))))

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ti mě ještě napadlo, jestli von ten pajzl je vůbec bar a né nějaký jiný úlevový zařízení... :p

    OdpovědětVymazat
  16. Tak mě napadlo, že k Matyáš se Jakeš taky docela hodí:-))

    OdpovědětVymazat
  17. Cheo,Alex je Alex odjakživa, vždycky se jako malá nastrojila do úúúžasných šatiček a hrála si na Alex, tak jse jí to nechala i zde. Uvidíme za ty tři roky, třeba se bude chtít táž odmaskovat, má možnost :-)))

    Teo, já ti klidně naleju nějaký pseudogin, ať se nám trochu vzpamatuješ.
    A v Pajzlu pozor, pisoáry probíjí, musíš močit přerušovaně!

    Mod, tam už nejsou žádné acociace, v tom mě nerozhodíš. Nebo řeknu, že Modona je úplně jako Jiřina (samozřejmě Švorcová) :-)))))

    OdpovědětVymazat
  18. Báro:-))tak to bysem se teda ohradila, protože v Modona není žádné Ř!
    Nikdy bych si nevybrala nick s Ř, když při každém klopýtnu:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Mod: Prečo? Veď ty sama seba oslovovať nebudeš a ostatní nech sa trápia! :-)

    OdpovědětVymazat
  20. [17] Já myslel něco jako pánskej klub nebo tak něco. :) Kdoví, co ze z koho ještě ze vzteku vyKlube! No a pokud jde o jména dětí, tak nám už za Jakeše bylo jasný, že musej bejt bez diakritiky, páč ten bolševickej lágr nemůže vydržet věčně. No a za zparchantělý háčky a čárky může jistej fanatickej kněz, kterýho za ta nabodeníčka měli upálit mnohem dřív, aby nám nestihl takhle dokurwit pravopis... ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Teo,ať si to pak Destruktor změní třeba na Mathiase, já už se toho nedožiju. U nás doma to bylo opačně, tak si dal děda své německé jméno počeštit, kvůli válečným zážitkům.
    P.S. Být bordelmamá mě neláká, ale majitelkou střelnice jsem chtěla být celé svoje dětství :-)))

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám problém je s tím ˇnad r, s jinýma ne:-)

    OdpovědětVymazat
  23. [11] + [12] njn ... přiznávám, jsem Gomba ,-) se vším všudy

    OdpovědětVymazat
  24. Báro, stejně mi ten Destruktor k drobkovi nejde :-) Matýsek, to je to pravé.. to mu sluší.. naše děti na něho vzpomínají ještě dnes :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Mod,ten problém vnímáš jen ty, slyšet to není.

    Gombo, to se mi ulevilo, padla by mi zase jedna jistota! V dnešní době je to vzácné, znát někoho se vším všudy ;-)

    Sabe, slušel by mu i Štěpánek, ale je to pryč. Snad to letos ještě vyjde se u vás otočit :-)

    OdpovědětVymazat
  26. To v tom mám ale guláš. Musím si udělat jasno, Tak Gomba je chlap s gulema, a pak jsem myslela, že budu projíždět někde Moravou, zastavím u baru či pizerie a budu hledat Báru s malým Štěpánem, a ono nic. Já mám najednou úplně rozhozenou strukturu blogování. Není on za každým ženským jménem chlap a obráceně. ??

    OdpovědětVymazat
  27. Elizo,na netu nevěř nikdy ničemu :-)))))

    OdpovědětVymazat
  28. Elidobré je, nevěřit skoro ničemu ani v reálu:-)

    OdpovědětVymazat
  29. aha, to sou novinky. A mne se Stepan libil. Tady v UK nemusis mit jmeno ani dlouho PO porodu, az teprv kdyz jdes vyrizovat zapis do matriky. Tak propoustecich papirech a na pasce na ruce mel \'Baby Ezeh\':)
    A budes mu v realite menit jmeno nebo ne?

    OdpovědětVymazat
  30. 24Naopak... \"Destruktor\" se k němu náramně hodí:))

    OdpovědětVymazat
  31. Jak zivotnost nicku 3 roky, ja uz mu teda minimalne šestkrát přetočila tachometr:-)

    OdpovědětVymazat
  32. 24,Kamio to musí vědět :-)))

    Bosorko, průměr je vždy jen průměr, někdo má zase nick měsíc, tak se to srovná.

    OdpovědětVymazat
  33. Ještěřičko,víš co je mazec? Jaký úspěch jsem měla tvou pizzou z chleba!!! Povýšili jsme ji na superjídlo :-)

    OdpovědětVymazat