Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

neděle 14. ledna 2007

Příjemná sobota v obrazech

práci vstup zakázán

Na včerejšek jsem se těšila, protože jedno z novoročních předsevzetí bylo: alespoň jednou v týdnu si udělat den POHODY. Ono to asi dlouho nevydrží, ale když to bude i jen jednou za měsíc, tak to bude taky prima.

Pohodový den začíná snídaní. Tousty, džus, kafíčko, máslo, med, sýry, nakrájená zelenina, čerstvé noviny. Každý si dá na co má chuť a celý ten obřad trvá asi dvě hodiny. Pak je volná zábava, při níž si všichni děláme, co máme rádi. Tudíž jem pokračovala ve čtení novin a přitom jsem narazila na informaci, že se koná velká národní výstava psů. Na něčem takovém jsme už nebyli hodně dlouho a k pohodové sobotě výlet rozhodně patří.

Před obědem na krátkou procházku s naším pejskem. Už nám pěkně vyrostl, vlastně vyrostla a přestala být plyšáčkem a začala být chlupatcem.

$$OBR181616$$

Po obědě jsme vyrazili na "pséči véstavu" a "pséků" tam bylo opravdu hodně. Bohužel taky lidí, takže fotek jsem moc neudělala. Buď mi do záběru vždycky někdo strčil zadel nebo byl fotografovaný krasavec příliš temperamentní a na displeji z něj zbyla jen šmouha. Ale jeden  trs psů se mi moc líbil. 

$$OBR181641$$

Po cestě zpátky jsme potkali policejní hlídku, ale nazastavila nás, protože nemohla. Z dálky vypadala docela věrohodně. Evidentně se makety z papíru a plastu  neosvědčily. Tihle kontejneroví hoši možná vydrží víc.

$$OBR181618$$

A večer se korálkovalo, ale to už nafocené nemám, to si nechám na příští pohodovou sobotu.

45 komentářů:

  1. Koupit hned na místě toho nejmenšího z toho trsu, by mi museli hodně bránit. Okamžitě mi padl do oka. Sleduj, taky má takový milý a nevinný výraz jako já.

    OdpovědětVymazat
  2. Buteo,a já si říkala, proč je mi tam povědomý a sympatický... :))

    OdpovědětVymazat
  3. Na podzim jsem si cestou do práce muchlala dvě pidi štěňátka. Dneska jsem je zase potkala. Jsou z nich nohatí puberťáci a jsou strašně srandovní. U tebe taky psi - mám psí den :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Bíglové jsou prý pitomí, no jestli jsou tak pitomí jako třeba Zlato, tak to v kvartetu musí být síla:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Gombo, hlavně ten první, že? :)))Magrátko, my jsme měli taky hodně psí den. Jen mě mrzelo, že toho našeho jsme nechali doma. Já jsem nevěděla, že na psí výstavu můžou i psi-diváci :))Mod, ten trs se skládal ze šesti psů, ale dva měli delší vodíko a nevešli se do záběru. To musí být doma veselo! Hodně lidí tam mělo takové trsy. jedna paní i bernardýny.

    OdpovědětVymazat
  6. No... teda...Ten fígl s těma malovanejma cajtima... ten je vážně dobrej...:-D Tohle v Praze nemáááámeee...

    OdpovědětVymazat
  7. Galahade,to my tady na Moravě umíme řešit nedostatek pracovních sil virtuózním způsobem. Chybí vám zaměstnanci? namalujte si je!

    OdpovědětVymazat
  8. BároNo tak já mám taky nakonec trs, ale teď už je to jen triga:-(

    OdpovědětVymazat
  9. Já vím, že to sem k těm trsům zvířat a plechovým policajtům nepatří, ale když Mod napsala \"triga\", tak mi se vybavila \"striga\"... :))Ale přece jen... \"Nevíte kam s komunálním odpadem? Naše policejní hlídky se vám o něj postarají!!\" :) A jsem zvědavý, kdo z vás první flákne švestkám přes okýnko do auta svůj černý plastový pytel... Cha! :))

    OdpovědětVymazat
  10. No to jo......a nestálo by za to zkusit angažovat nudící se horníky z Ostravska?

    OdpovědětVymazat
  11. Mod,triga velkých pes je jako šest malejch!Kamiliči, já jsem spíš zvědavá, jak dlouho tam vydrží než je někdo posprejuje.Galahade - myslíš jako atrapy? To by asi neprošlo. Navíc by to muselo být zadarmo a to by teprve neprošlo!

    OdpovědětVymazat
  12. Nemyslim jako atrapy......myslim jako regulérní pracovníky Vaší místní policie ČR...:-) A voni nedělaj zadarmo???

    OdpovědětVymazat
  13. Galahade,sám pro sebe bych si nepřál se den co den takhle \"nudit\" jako haviři napřiklad z teho Zarubku.. to ti tam na čelbě furt ide o kejhak, jak se objevi pestre vrstvy, tak ani němusiš vyfarať, jak tě to migne... ani ten šutrak něuvidiš v te tmě jak ti leti na palu...Mod.: Tak to jsem teda asi vedle s tou strigou...

    OdpovědětVymazat
  14. No...tak vidiš Kamiliči,že by třeba radši zaujali místo těch popelnic a dělali policajty;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Galahade,já bych ty horníky nechala raději v dole, protože mě teď napadl jeden Pražák, co se pěkně nudí v práci! Máš ještě nějakého podobného kolegu, abys tam nestál sám? :))

    OdpovědětVymazat
  16. Pražák, kterej se nudí v práci?Kterej to je? :-D (Pokud se Vám zdá, že galahad dělá blbýho, tak se Vám to skutečně jenom zdá! poznámka autora)

    OdpovědětVymazat
  17. No,mě se poslední dobou pořád jenom něco zdá. To budu koukat, až se probudím...

    OdpovědětVymazat
  18. Mod., vedlejsem s tou strigou, když to byla triga:) Ukažte mi někoho, kdo se nudí a já ho zaměstnám:) Bude třeba lakovat Báře vanu-zebru!

    OdpovědětVymazat
  19. Kamiliči,co když se někdo nudí v zaměstnání? He...

    OdpovědětVymazat
  20. Galahade,tak když se někdo nudí v zaměstnání, tak bude třeba lakovat vanu-zebru, co ji vyšisovala Alex:) Třeba dostane paňáka! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Kamiliči,...jakýho paňáka? Jen tak pro informaci... A vo jaký vaně-zebře je tu vůbec řeč?

    OdpovědětVymazat
  22. Galahade,Alex měla průšvih a vana-zebra je zde:http://barmanka.bloguje.cz/453291-mame-doma-zebru.php

    OdpovědětVymazat
  23. Ajajaj.....ale co - já jednou strejdovi prošlápnul skleník. To jsme se tehdy všichni nasmáli...

    OdpovědětVymazat
  24. Galahade,není to smrtelné, už jsem to vydýchala.Prošlápnutý skleník, taky dobrý...byl výprask?

    OdpovědětVymazat
  25. Výprask ne......nebylo třeba - fyzický trest obstaral sám poškozený skleník, když mi zapíchl střep do pravý nohy těsně před kotník... Soused mě pak vez služebnim autem na pohotovost a strčil mi tu nohu do kýblu, abych mu autíčko nezas... neznečistil krví...

    OdpovědětVymazat
  26. au au au,to je pravda, když z dítěte crčí krev, tak se do něj netluče..

    OdpovědětVymazat
  27. Galahade,to jsi asi paňáka nedostal, co? :) Já myslel třeba za odměnu za prošlápnutý skleník:) U Báry bys určitě dostal, kdyby se ti podařilo udělat ze zebry zase bělouše:) A od Alex čokoládu:)))

    OdpovědětVymazat
  28. No je to lákací......ale napadá mě neodbytná otázka - jak ty to víš, Kamiliči? Co...? Přiznej se...

    OdpovědětVymazat
  29. Kamiličchodí na panáka a čokoládu obden!virtuálně :))

    OdpovědětVymazat
  30. Galahade,to bylo jenom túšo, takové malé, ale ty ses profláknul:) I když tě Bára zachraňuje mohutně:)))

    OdpovědětVymazat
  31. Kamiliči,jaký tůšo? Jak profláknul? Já ti vůbec nerozumim...:-O

    OdpovědětVymazat
  32. Galahade,... no profláknul! Že chodíš k Báře bělit zebře černé pruhy a dostáváš za to paňáka:)) Ten skleník, to byl jen únikový manévr, co ;-)))

    OdpovědětVymazat
  33. Teda Kamiliči......já ti pořád nerozumim...:-O

    OdpovědětVymazat
  34. Galahade,je to tak. Kamilič nahodil udičku a teď se to celé obrátilo proti tobě a jsi v těžkém podezření, že chodíš na panáka a čokoládu. A vidíš Kamiliči, jo to všechno jinak. Galahad nebyl na panákovi, zato Robert Crayfish vypátral tu supergaráž.

    OdpovědětVymazat
  35. Jo takhle......takový podezření mi nevadí. Panáka i čokoládu rád.;-)Že žádnýho Crayfishe neznám mi asi nikdo nezbaští, což? :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Galahade,já nevím, dřív jsi Crayfishe určitě znával... ale po v novém roce se jaksi uchýlil do ilegality.

    OdpovědětVymazat
  37. No......on teď trochu cestuje:-)

    OdpovědětVymazat
  38. Ale jinak jsem pochopil......usilovně píšu;-)

    OdpovědětVymazat
  39. Já vím, že jsi chápavý...ale nebylo to náhodou u tebe, jak Verna musel jeho vydavatel hrubým násilím tlačit do práce ...? Ale možná to bylo u Binárního....teď fakt nevím...Rozhodně mi to připadá v tuto chvíli docela příhodné :)

    OdpovědětVymazat
  40. To asi spíš u toho Binárního......já Verna, myslím, nikdy nezmínil. Ale nepřijde mi, že by mě někdo tlačil hrubým násilím...:-)

    OdpovědětVymazat
  41. Galahade,hrubé násilí se samozřejmě zatím nekoná, protože klub fanynek doufá, že postačí jemné pobídnutí. :))

    OdpovědětVymazat
  42. jemné pobídnutí postačilo...Kapitola XVIII přišla na kafe ;-)

    OdpovědětVymazat