Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 2. ledna 2007

Omlouvám se za malou zlomyslnost

Proč někteří lidé umí být upřímní až po flašce šampusu?

Nenávidím vánoční esemesky!
Všichni to vědí, neboť jim to celý rok vtloukám do hlavy a jen co se oslíček nahne nad Ježíškem, aby ho zahřál svým teplým dechem, už ten telefon začne blikat a poskakovat.
Letos se jich urodilo dvacetjedna. A já pak, ze vší práce kolem vytváření štědrovečerní pohody, musím sednout a jako slušně vychovaná trouba všem za to vyrušení mile poděkovat a popřát totéž.

Posílám a miluji vánoční pohledy. Ten přišel letos jeden!

Asi budu mimo.

Ale o tom to teď není.

Chci psát o  esemesce, která mi přišla na Silvestra k večeru spolu s dalšími osmi (sakra!).
Tak jsem na všechny zase odpověděla, jen na tuhle ne.

Né, že bych byla taková citlivka, ale nebyla jsem si jistá, jestli ji opravdu napsal ten seriózní majitel dotyčného telefonního čísla.
Zbyněk je asi o deset let mladší a z nějakého nepochopitelného důvodu se ke mě odjakživa chová velmi uctivě, až přeuctivě.
Z jeho kamarádů je jediný, který mi netyká, ačkoliv jsem mu to už dvakrát nabízela a to je něco, co tak často nedělám (jednou jo, ale dvakrát, to je i na mě moc).
Dneska jsme se potkali.
"Díky za tu novoroční esemesku," neodpustila jsem si narážku.
"Jéééžíšmarjá, já jsem ji poslal vám?!" vykulil na mě pomněnkové oči.
"Poslal..." řekla jsem já pobaveně, načež on se otočil na podpatku, zrudlý jako rajčátko, a byl pryč. 
Už jsem mu nestihla říct, že jako jediná mě alespoň pobavila a že se vlastně nic nestalo.
A co mi vlastně přišlo?

Zapálil jsem rachejtli,
ozvala se rána
s natrženou prdelí
nedožiju rána.
Doktoři se radili,
k smrti jenom krok,
pak mi prdel zašili
šťastný nový rok!
To Ti Báro přeje Zbyněk

Zbyňďo, díky!

13 komentářů:

  1. Podobných mi letos taky přišlo několik. Grrrrr :o(((

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem šťastný člověk, neboť nemám rád Vánoční, novoroční, ani jiné sms. A letos mi přišla jen jedna. S mými nejlepšími přáteli jsem se bavil osobně, s dalšími jsem si volal. Nesnáším SMS.

    OdpovědětVymazat
  3. Bárono já bych asi ocenila, že ta natržená prdel je jeho:-))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  4. Mimochodem smsky jsou fajn, kdykoliv, ale rozhodně ne na Vánoce, Nocý rok nebo kdykoliv jindy, kdy chci někomu něco popřád, nebo on mně, nesnáším:-))

    OdpovědětVymazat
  5. me ani nevadi samotne sms tak, jako basnicky, to je fakt des a hruza a pak taky fakt, ze ten dotycny to posle na vsechna cisla v seznamu, takze me prichazeji smsky od lidi, kteri si me tam kdysi davno zapsali a ja netusim, kdo jsou. opravdu, hromadne maily a smsky by se mely zakazat.

    OdpovědětVymazat
  6. Dík za připomenutíto nic, to je jen jedovatost. Ty víš, že mám ten úraz a až se dobelhám na konec nestřediskové, kde je signál, tak se ozvu. Pro mě je lidský hlas lepší, než 2 SMS. Ahoj

    OdpovědětVymazat
  7. Dá se to brát i pozitivně, třeba že jsem zvědavý, kdo všechno si na mně alespoň na ty Vánoce vzpomene, když sakra nenapíše jak je rok dlouhý:) Ale taky bych radeji pohled...nebo dopis!! Wow!

    OdpovědětVymazat
  8. [8] a taky autorkaRád bych Ti napsal,stejně jsem koupil přání a poslal nakonec lidem no, nic moc přátelským. Ona tato banda je drobet anonymní. U lidí známých je to jednoduché. Stačí vědět příjmení a PSČ. Je tady někdo, kdo se vsadí, že mi to donde?

    OdpovědětVymazat
  9. Těší mě, že nejsem sama, komu ty esemesky vadí.Sunfreedom je šťastný člověk - jedna SMS je tak akorát množství, které bych psychicky zvládla.Mod. a Pajo, plně souhlasím!Buteo, na blogery se tohle vůbec nemůže vztahovat, protože tady vládnou úplně jiná pravidla. Tady vzkaz potěší stejně, jako dopis v domovní schránce :)Kamiliči, přemýšlela jsem, kdy naposled ležel v mé schránce rukou psaný osobní dopis a nevzpoměla jsem si ... :((

    OdpovědětVymazat
  10. Buteo: Tady to funguje fakt asi jinak, ale je fakt, že by bylo dost šílené, kdybych na Vánoce objevil pohledy psané rukou a na nich by bylo \"bla bla bla\" od Báry, od Mod., od Butea, od Mayi ... jůůů:)Báro: Tak to abychom pátrali moc moc v paměti. U mě někdy v 97, co si vzpomínám... :((

    OdpovědětVymazat
  11. i pro mě je 150 znaků málo, to radši mlčet

    OdpovědětVymazat
  12. Taky tyhle vanocni a silvestrovske smsky nemusim... nekteri na tebe cely rok kaslou, ale na vanoce od nich prijde strasne mila smska bla bla bla... nemusim to. Jenze... jak clovek pozna, kdo to psal uprimne a kdo \"jen ze slusnosti\"... :o)

    OdpovědětVymazat