Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 26. prosince 2006

Prozrazená víla

každý se mnou souhlasí
Napadlo mě to nečekaně.
Šla jsem ve vzpomínkách až do nejhlubšího dětství, kam až se pamatuji a nechápu, že mi to došlo až dnes.
Mám za maminku vílu.
Jen víla může být tak laskavá, milá, hodná a křehká. Za celý můj život jsem od ní nikdy neslyšela hrubé slovo, křik nebo nadávky. Prošla jsem v duchu lidi okolo a zjistila, že neznám nikoho, kdo by ji neměl rád.
Vždycky jsem všechny její bohémské vlastnosti připisovala různým okolnostem, ale příčinu mě nikdy nenapadlo hledat.
Proč by víla měla umět šít, když umí krásně tančit?
Proč by víla měla trávit celé dny v kuchyni, když může rozzářit oči mnoho lidí svými skleněnými figurkami?
Čtou si víly rády? Určitě, moc rády. A mají šuplík plný upomínek z knihovny, protože kdo by myslel na datumy, když je krásné ráno a je potřeba namalovat štěbetavé ptáčky, kteří si tak příhodně posedali na zábradlí u balkonu.
Jen jednou věcí si nejsem tak zcela jistá, jestli mají víly rády k
jídlu uherák a doma dělané utopence. Ale asi jo.
A co nadělují víly pod stromeček?
Třeba takový obrázek:


11 komentářů:

  1. A taky...víly rodí. Zase jenom víly.

    OdpovědětVymazat
  2. Mirko,tohle téma jsem úmyslně obešla! Tam mi ta teorie trošku pokulhává ... :)Ta dcera je taková divná...

    OdpovědětVymazat
  3. Báro,víla je nestandardní bytost a jako taková rodí nestandardní potomstvo... Pokud někdo mocí mermo potřebuje použít nějaký ten disfemismus, použije právě slovo \"divný\". :-P

    OdpovědětVymazat
  4. Galahade,dík za vysvětlení, teď už chápu, jak se víle mohla narodit jezinka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Galahade,nemysli si, že když už je po Vánocích, že mě můžeš zlobit :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Já tě nezlobim......bych si nedovolil. Já jen, že mluvíš o nějaký Jezince a já tu žádnou nevidim... Tak jsem došel k tomu, že bude někde jinde... dedukce, ne? ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Galahade,to skoro teď vypadá, že máš něco proti jezinkám. Vždyť jsou to taková veselá a družná stvoření. A jak se rády baví! A že nakonec někoho rozcupují? Každý má přece nějakou drobnou charakterovou chybičku... ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Jako objektivně vzato......máš jistě pravdu. Ale vysvětluj to někomu, komu maminka do osmi let řikala Smolíčku...;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Smolíčku,omlouvám se za to trauma... :)))))))))))

    OdpovědětVymazat
  10. To je dobrý......už jsem se vzpamatoval... myslim.

    OdpovědětVymazat