Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

středa 20. prosince 2006

Nečekaná nehoda z nevyspání

musím si dát pozor, možná je to dědičné


Před chvilkou jsem  se vrátila z návštěvy u rodičů a věru to byla zajímavá navštěva. Otevřel mi tatínek a první, čeho jsem si všimla byl čerstvý krvavý šrám na hlavě.
"Co se ti stalo?" ptám se místo pozdravu.
Taťka mě vtáhl do předsíně a říká: "Ále, nic."
"No, jen se pochlub," přisolila si mamka.
Tuším, že to nebude jen tak nějaké "bum palicí o polici," jak mívá ve zvyku, ale že tentokrát to bude dobrodružnější.
A taky jo.
"Jak jsem jel do obchodu, tak jsem za jízdy usnul."
No to je hrůza. "Stalo se někomu něco?" ptám se, ale při pohledu na dva poťouchlé výrazy obou rodičů se mi to nějak nezdá.
"Ne, nic. Jenom tenhle škrábanec."
"A co auto?" dochází mi to pomalu. Přece jen by mi bylo jejich pěkného auta trochu líto.
Rodiče se začali jako na povel neuvěřitelně smát.
Vypadalo to, že už nikdy nepřestanou, ale mamka mezi jednotlivými záchvaty hýkání na mě vycedila nečekanou informaci:"Tatínek jel na kole!!!"
"COŽE??? Tys jel na kole a usnul?"
Musela jsem počkat až se vysmějí, pak ještě jednou, pak až si utřou slzy a vysmrkají se a pak jsem si to konečně vyslechla.
"Jel jsem pomalu a jak jsem tak pořád šlapal, tak se mi samy zavřely oči a najednou ..... bomba do hlavy .... a padám z kola a přede mnou stojí zelené  auto a já do něho ASI(!) zezadu narazil.
To auto tam zastavilo a zrovna z něj vylézal chlap a strašně se lekl, protože tam je zákaz zastavení. Přiběhl ke mě a začal se moc omlouvat a chtěl mě posadit do auta a odvézt do nemocnice, ale mě nic nebylo, jenom ta rána do hlavy."
A pozor, teď to přijde: "Ale já jsem mu neřekl, že jsem spal!" pravil tatínek lišácky. A dál povídal o tom, jak se nechal utěšovat a chlácholit a pak nasedl na kolo a pokračoval v cestě do obchodu.
"Jenom jsem přitom zapoměl polovinu věcí, co jsem měl nakoupit."

  

17 komentářů:

  1. Tak na kole jsem eště neusnula :-))))) Ve stoje v tramvaji nebo v autobuse, až se mi podlomovaly kolena, to jo, ale na kole né...

    OdpovědětVymazat
  2. Ty brďo...tatínek je bourák.-))))))

    OdpovědětVymazat
  3. Lorrain,to mu určitě vyřídím :))))))

    OdpovědětVymazat
  4. Mamede,kdybych netrpěla vrozenou úctou k rodičům, tak by jejich příhody v pohodě plnily denně můj blog :))))Duno, na to jsi ještě mladá! Počkáme si ještě tak třicet let a pak to znovu zhodnotíme ;)

    OdpovědětVymazat
  5. A to nás všechno ještě čeká :-)))))

    OdpovědětVymazat
  6. Takže...mikrospánek i za řídítkama?Tatínek měl nakonec velkou kliku.

    OdpovědětVymazat
  7. Báro,no proč ne, ale ta úcta nás občas brzdí, co? A nejen k rodičům ;-) Super příhoda, hlavně že se nikomu nic moc nestalo:)

    OdpovědětVymazat
  8. To se to směje,když se nikomu nic nestalo.. :)) To máte pravdu. Náš taťka stále ještě moc pracuje a doma pak spí, kudy chodí. Jedna z jeho hlášek:\"Já se tak koukám na hokej a najednou se probudím a oni hráli fotbal.\"U Eurosportu se prý spí nejlépe.

    OdpovědětVymazat
  9. Báro děkuju!mám den docela na houbeles, ale tohle mě rozesmálo hodně:-))) Ještě, že má tatínek takový kořínek...

    OdpovědětVymazat
  10. Jen pohodářsi dá na kole šlofíka. U vás musí být Vánoce supr pohodové.

    OdpovědětVymazat
  11. Táta se taky tuhle praštil do hlavy......a chvíli to s nim vypadalo bledě. Ale jelikož můj táta je kanón a ne žádný máslo, tak se dal rychle do kupy... No..ale prosimtě...jak se dá usnout při jízdě na kole? Ještě řekni, že při tom jel do kopce a já věšim kolo na hřebík!

    OdpovědětVymazat
  12. při jízdě na kole se dá natrhnout i ucho, to když jedete příliš blízko plotu, nebo také předělat závodničku na skládačku...ale z úcty k rodičům také raději nebudu pokračovat dál:-)))báro, díky za ten smích, který u mě vyvolal tvůj pěkný článek

    OdpovědětVymazat
  13. Usnout se dá kdekoliv. Já jsem svého času, když jsem čekala starší, normálně regulérně usnula v krámě ve frontě. Ještě, že byl přede mnou pult, takovej ten vysokej, skleněnej. Opřela jsem si hlavu a začala chrnět. To se lidi divili.....

    OdpovědětVymazat
  14. Mayo, tak ať je dnešek lepší!Galahadův tatínek nemůže být nic jiného, než kanón. Takového syna by žádný houžvička nezplodil ;))čagi, roztržené ucho chce hodně těsný kontakt s plotem!

    OdpovědětVymazat
  15. Oli,úplně to vidím, jak by to mohlo pokračovat - pomalu se svezeš po vitríně na podlahu, fronta zmlkne a všichni Tě opatrně překračují ....Buteo, taťka je velký pohodář, až z něj někdy šílíme...

    OdpovědětVymazat
  16. Oli, Báro,já zase naprosto jasně slyším strýce Pepina z veleznámého filmu jak řve:\"To vám jednou jedna ženskáááá, jooo?! Tak ta usnulááá v krááámě ve frontě... noooo...a jak tak usnula, svezla se po tom skle, co majííí jako v tom krááámě...a spala. Akorát si u toho rozmáčkla vejce odvedle ze sááámošky...\" :) A úplně vidím Hanzlíka jak odchází a Hrušínský padá do výkopu:)

    OdpovědětVymazat