Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

neděle 17. prosince 2006

Jupíí, vyhrála jsem nad Buvolí hlavou!

V téhle euforii se nebudu vymýšlet se žádným perexem

Konečně jsem se zastavila.

Na chvíli.

V tomhle předvánočním čase stíhá jeden firemní večírek druhý a já mám honičku, že potkávám sama sebe na schodech.
Scénář večírků stále stejný, mění se jen složení lidí a druh občerstvení a hudba.

Já osobně mám raději ty živé hudebníky než-li ty placaté, slisované na cédéčkách nebo ještě hůř, rozsekané do formátu MP3.

Zatím nejlepší zábava byla v pátek. Přišla jsem do práce později a do sálu jsem ani nenakoukla. U baru bylo pořád co dělat a tak jsem tu hudbu  jen slyšela, aniž bych se šla na kapelu podívat.
Pak už jsem to nevydržela a ptám se kolegy: "Ti bezvadně hrají, kolik jich tam je?"
On se rozesmál a řekl:"Jdi se podívat, já je nestihl spočítat."
Nakoukla jsem k improvizovanému pódiu a málem upadla údivem.
Stál tam jeden šílenec, kolem sebe poskládaných několik hudebních nástrojů a k tomu dva počítače!

Já myslela, že jich je tam tak pět.

Ovšem při večeři se mu to vymstilo. Ačkoliv zpíval minimálně trojhlasně, řízek dostal jenom jeden.

Včerejšek byl zase ve znamení toho, že hysterky by měly být, třeba i násilím, odstaveny od alkoholu, protože dokážou docela zdatně pokazit večer a ještě udělat svým kolegům pěkné peklo.
Téhle na to stačila čtvrthodinka, aby vyprovokovala své dva kolegy ke zlověstné rvačce, při které létaly mobily a praskaly švy drahých obleků.
Naštěstí oba kohouty od sebe ostatní během chviličky odtrhli, ale slečna hysterická ještě půl hodiny stála na prostředku mezi stoly a v nepravidelných intervalech chrlila různé urážky jako rozdivočená sopka.
Jestlipak bude v pondělí v téhle firmě ještě pracovat?

Byl to však jen malinký flíček na skvělém dnu, protože se mi podařilo vyřešit tu strašlivou fakturu od Buvolí hlavy.
V týdnu jsem mu zavolala ať si přijde v sobotu pro peníze, ale že musíme tu jeho fakturu trošku upravit. To proto, aby přišel osobně.
Do soboty jsem  v sobě nechávala plánovitě probublávat zuřivost na tu nehoráznou částku, kterou si řekl.
Stále jsem měla na paměti to, co se říká, že lidé jako on, kteří se perou se slabšími a stále bezdůvodně machrují,  si zcela jistě léčí nějaké komplexy a že když na něj bafnu dostatečně sebejistě, tak třeba couvne.

Promyslela jsem si vaše dobré rady, přidala k tomu trošku svých zkušeností a očekávala vývoj situace.
Buvolí hlava přišel sám a překvapivě rychle pochopil, že nedostane víc než dva tisíce.
Do svého monologu jsem zamotala stanovisko mojí účetní (nemusí vedět,  že žádnou nemám  Modony), cenu obvyklou a nebezpečí z nedostatku práce, kdyby se to rozkřiklo, co mi chtěl účtovat za sumu.
A samozřejmě na konec trochu medu kolem huby - možnost dalších akcí a další spolupráce. Což je ovšem kravina, do mého podniku už nevkročí.

Takže dnes mám radost, že jsem ušetřila 6000 a jsem tedy v právu utratit je za něco úplně pitomého, protože jsem je taky vůbec nemusela mít.
A co z toho plyne?
Že kdyby mi tu fakturu napsal rovnou na dvojku, žádnou radost bych teď neměla.
 

21 komentářů:

  1. Přepiš si podtitul bloguNavrhuji: \"Nepřátel se nelekám, na množství nehledím! Bacha na moji hranu dlaně!!\" A gratuluji, pochopitelně!!!

    OdpovědětVymazat
  2. BároJak nemáš účetní? Ale já už Ti vystavila fakturu!!!Gratuluju:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky blahopřeju:-)A co to bude za ušetřené penízky?

    OdpovědětVymazat
  4. Gombo, nepřátel se lekám a na množství hledím (zejméne, když počítám hudebníky a řízky) :)Mod, doufám, že ta faktura je maximálně na šest tisíc. Víc nedám! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Mayo,zeptej se Mod, co si koupí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Báro...prostě to umíš i s buvolíma hlavama!A ta závěrečná věta? Moudro samo.

    OdpovědětVymazat
  7. teda, pozvat si Buvolí hlavu osobně a ještě ho zkruhnout na čtvrtinu, to je teda slušný výkon ... od tvé účetní...

    OdpovědětVymazat
  8. Nesledoval jsem celý problém, ale mám radost, že máš radost.

    OdpovědětVymazat
  9. Heh......tak to vypadá, že ten vopičák nebyl až tak blbej, jak vypadal, což?

    OdpovědětVymazat
  10. Mirko,tak je to se vším. Podle vzoru: abych si mohla pořádně odpočinout, musím se nejprve pořádně unavit ;)Buteo, mockrát se stane, že mám radost, protože má někdo radost :))A doufám, že budu mít brzy radost z Tvého uzdravení !Rowdy, díky, že oceňuješ, že mám skvělou účetní. :))))Galahade- mě ti lidé, co nemluví a jenom tupě čumí nesmírně matou. Asi jako kdyby ses díval do xichtu pitbulovi ...

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi si úplně a stoprocentně jista, že Bůvolí hlava opravdu nikdy nebloguje?Hysterku nevyhoděj. Nevím proč, ale chlapi na pracovištích je většinou milujou. Čím větší hysterka, tím víc udělaný do ní jsou. Pokud zrovna nemá hysterák.

    OdpovědětVymazat
  12. Asi tak to bude......ale pitbul neumí zabít hranou ruky;-)

    OdpovědětVymazat
  13. A já měl obavu, že nic nebude pod stromečkem. Už Tvé přání mi stačí. Dík

    OdpovědětVymazat
  14. Helazd, kdybych neviděla tu fakturu, tak bych byla v pokušení myslet si, že Buvolí hlava neumí ani číst a psát.. :)Slečna hysterka asi o práci nepřijde, zase máš pravdu ;)Galahade, pitbul umí zase jiné věci! Třeba zabít hranou čelisti ;)Buteo, nehmotné dárky jsou někdy nejmilejší :)

    OdpovědětVymazat
  15. Báro,s takovým ansámblem v zádech to prostě nešlo prohrát a chudák to asi nevěděl, jakou máš účetní, že jo Mod. :)) A hysterky by měli povinně zlejt do němoty ještě před tím, než začnou hysterčit. Gratulace! Oslav to buvolím steakem opečeným na hraně pánve a servírovaným na hranu stolu... připojuje se s gratulací tvůj tichý čtenář a to je moje S-polovička:))

    OdpovědětVymazat
  16. Kamiliči,buvilí stejk? To je inspirativní!Polovičku bych chápala, ale S-polovička?To \"S\" je nějaká menší velikost?

    OdpovědětVymazat
  17. Báro,to \"S\" je počáteční písmeno jména mé polovičky. Nějakou \"menší velikost\" (zvláště v určitých partiích:))bych teda nebral..

    OdpovědětVymazat
  18. Kamiliči,tak to jóó, na mě to původně dělalo dojem XS-S-M-L-XL-XXL a tak dále...Tak to S. pozdravuj!

    OdpovědětVymazat
  19. Báro,prý tě mám taky pozdravovat. Tak tě pozdravuji!! A prý máš psát dále, líbí:))

    OdpovědětVymazat
  20. Jsem rad, ze to takto dopadlo. Ty penize si nezaslouzil, jelikoz svou povinnost neplnil tak, jak by z profesniho hlediska mel... ale taktiku a zasady \"hlidani na brane\" tu rozebirat nebudu :o)

    OdpovědětVymazat