Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pondělí 30. října 2006

Pro všechny maturanty.

S kulovnicí u hlavy vydávám toto prohlášení:


Zítra začíná v Brně na Výstavišti největší prezentace pomaturitniho studia GAUDEAMUS.
Jako vystavovatelé se zde zúčastní téměř všechny české, moravské, slezské, ba i slovenské vysoké školy, vyšší školy a agentury, nabízející studium v cizině a programy celoživotního vzdělávání (to aby rodičovský doprovod nezahálel).


Tahle sešlost má jednu velkou výhodu. Nejen, že se dezorientovaný student zorientuje v přepestré nabídce, ale hlavně se může vyptat na konkréntní věci přímo lidí, kteří tam studují.

Dostane (obvykle za malý peníz) užitečné brožury o studijních oborech s daty přípravných kurzů na přijímačky nebo na příjímačky "nanečisto", může si promluvit se zástupci dané školy o technickém vybavení, o konkrétní náplni jednotlivých předmětů a požadavcích na znalosti a spoustu dalšího.

Zkuste někdy tyto věci zjistit telefonem na studijním oddělení! Kdo to někdy zkoušel, ví o čem mluvím ;).
Informace zde získané jsou autentičtější než na internetu, jen je potřeba si nachystat dotazy a nebát se na všechno vyptat, proto tam ty školy jsou. Něco se jeví jako zdánlivá maličkost, ale zkuste třeba tři roky koukat z okna koleje do prostor opuštěných železáren, když jste si mohli vybrat ze dvou škol a na té druhé byste měli moderní koleje třeba v centru u parku. (Teď kecám, ale víte jak to myslím?)

A proč mám tu pomyslnou kulovnici u hlavy?
Tu mi tam drží Alex.
Bude totiž jako "aktivní" žákyně své univerzity propagovat studium zrovna na té jejich škole a potřebuje zajistit početné publikum.
Pod záminkou rozdávání informačních letáčků a chválení profesorského sboru se budou s kamarádkou předvádět klukům, házet po nich očkem a navazovat dvouminutové známosti.
A kdo se jim bude líbit, tomu změří krevní tlak a pak ho budou přemlouvat k tomu, aby se stal zdravotníkem, nejlépe jejich bratrem (tedy zdravotním, vysokoškolsky vzdělaným).
Mám zvlášť upozornit na to, že budou mít červená univerzitní trička!

Takže na závěr: Gaudeamus - 31.10. - 3.11.2006 v Brně na Výstavišti! 

7 komentářů:

  1. To já mám školyaž až a to doživotně ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Pokojíííku, Ty tam samozřejmě nejezdi. Pro Tebe jsou lepší akce. Třeba 10.-12.11.2006 ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow tak jsem tu poprvé. Hezký den přeji. Gaudeamus mám spojený jen s jedním - ten Gaudeamus, který každý rok vysaje ze studentů hned zkraje peníze na měsíc dopředu, protože koncert zadarmo s pivem... to ani jinak dopadnout nemůže. Tamten Gaudeamus, na kterém jsem také jednou byl se zvrhnul v jediné - my chlapci jsme čekali vždy až Vojenská akademie vyndá propagační předměty a šli jsme na lov. Každý už věděl, kam půjde, tak to bylo celkem jedno :-)Ale byl to hezký výlet. Na výstavišti jsme strávili asi třicet minut. Pak to jistila nejbližší hosůdka od východu :-).Mno, ale nakonec jsem stejně úplně jinde. Hlavně že mě škola baví (sorry Pokoj82)...

    OdpovědětVymazat
  4. sunfreedomVšude, kam jsme museli povinně jsme nakonec skončili v hospůdce.Ten pivní Gaudeamus byl letos nejlepší v Pardubicích. Tam hlavní cenu losovanou z nejvychlastnějších pivních indexů vyhrál kluk, kterému ještě nebylo 18! Trapas jako vrata pro pořadatele a velká chláma pro publikum :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je drsný. Já zase málem chytil tu tašku plnou kondomů, protože v Olomouci si pro ně tradičně nikdo nechodí (za tři roky ani jednou), tak je vždycky hodí do publika. Měl jsem tu igelitku v ruce, ale jen za růžeka nějak magor mi to vyrval. No nic... Najdeme si jiný způsob :-P...

    OdpovědětVymazat
  6. sunfreedomMagor měl evidentně větší motivaci vlastnit tu tašku! :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za tip. Pošlu tam Mladší. Jestli se tedy po stužkováku udrží na nohou :-)))

    OdpovědětVymazat