Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pondělí 2. října 2006

Dotek motýla

tři hodiny ve světě arabských princezen

Chtěla jsem nějak zachytit dojmy z výstavy Blanky Matragi v Obecním domě, ale pocity byly tak silné, že mi došly slova. Pro člověka jako jsem já, který se od mládí (tudíž odjakživa) zabývá tvorbou z korálků to byl zážitek nejzážitkovatější.

Při vstupu do sálu se mé amatérské srdce málem zastavilo nad tou krásou. Nádhera vpravo i vlevo, desítky modelů a ještě mnohem více vyšívaných vzorkovnic s různými motivy, jedno úchvatnější než druhé.

Nikdy jsem nic podobného neviděla a už asi neuvidím, i když výstava trvá do 15.10.06, na druhý takový výlet už nebudu mít čas. Samozřejmě, že bylo zakázáno natáčet i fotit (tolik foťáků pod saky a svetry už jsem dlouho neviděla) a tak veškerou tu krásu jsem si odnesla jako vzpomínku na setkání s jiným světem, kam mi bylo na okamžik dovoleno nahlédnout.
Díky...

Žádné komentáře:

Okomentovat