Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

středa 18. října 2006

Mám ho!

No přece netopýra.

Tak jsem si adoptovala zvířátko. U nás doma je netopýr jednoznačně kultovní zvíře, tak ta volba byla jasná. Takže, nejen, že mám tatínka netopýra, ale už mám i Edu a můžu s ním po nocích bdít a ve dne pospávat :)).

Tak se na mě nezlobte, že tady otravuju s takovejma prkotinama, ale když já mám fakt radost, že se mi to povedlo.

6 komentářů:

  1. je krásný a milý a jmenuje se stejne jak můj krásný a milý kamarád :)

    OdpovědětVymazat
  2. Muris, a nejhorší bylo, když začal vydávat zvuky a já dělala, že pracuji a on \"pištěl\" i při zminimalizovaném okně a škaredně mě prozradil, že zase \"nic\" nedělám ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ty nemáš sluchátka?? :-DDD a-m-a-t-é-r-k-o!!! :)))

    OdpovědětVymazat
  4. murisStále je co vylepšovat ;))

    OdpovědětVymazat
  5. my víme :)že ho máš!http://www.lzive.cz/article.php?sid=235

    OdpovědětVymazat