Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 26. října 2006

Chlebíčkové mecheche

pokud máte otevřené víno nebo uvařený grog, nabízím vlídné pozvání


Je to fajn, když si dám jeden nebo dva chlebíčky. Není fajn, když se nahlásí 200 lidí na valnou hromadu, objedná se 400 chlebíčků a pak těch lidí přijde 50.
Padesáti lidem se dá 100 chlebíčků a s těmi zbylými se můžu jít vyfotit.


Což jsem taky udělala.
Poskládala jsem je hezky k sobě a udělala chlebíčkový záhonek. Bohužel záhonek byl moc veliký, takže obrázek se jmenuje "Výřez z chlebíčkového záhonku".

Co se dá s třemisty chlebíčky udělat ještě?

Dá se jich tak 10 sníst. Jenže to už je člověku špatně a pořád jich ještě 290 zbývá.
Už se mi to stalo jednou. Tak před rokem. Taky jsem fotila, fotku poslala kamarádovi a za pár dnů měl moje chlebíčky v mailu kde kdo.
Ty už ovšem (Rowdy by řekl "ofšem") oschly, takže dnes dodávám čerstvou várku, kdo máte chuť, tak si dejte.

Udělala jsem hokus pokus a zjistila, že chlebíček vytažený z mražáku je po 15ti minutách stejně dobrý jako před zmražením (tedy kromě vajíčka).

Hádejte, co budu příštích pět měsíců snídat?

$$OBR153369$$

14 komentářů:

  1. Dlouho a podrobně jsem si je prohlížel. Není tam kvanta majolky, i když já majolku můžu a smím /min.cholesterolu/. Takže, jestli potřebuješ na pár dní hlídače špajzu a mrazáku, jsem tam dobrovolně. Chlebíčky můžů. A ty Tvoje, vypadají božo. Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. Buteo,a víš co se mi na tom nejvíc líbí, jak přivezou ty přepravky s chlebíčky a do pěti minut to v celém baru tak krásně voní...

    OdpovědětVymazat
  3. No nazdar. Máš dost velký mrazák?Kdyby bylo nejhůř, stavím se a vezmu s sebou děti, maj hlad furt. Hlavně na takovéhle věci. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Helazd,jako správný domestikovaný vesničan musím mít mražák, aby do něj šla hodit půlka prasete. Jen s tím rozdílem, že já do něj hážu pouze zahradní produkty a od včerejška obloženky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Báro...ze všeho, co jsi napsala a nafotila vidím jen ta dvě slova : V A L N Á H R O M A D A!Nechodila jsem tam!Proto...to dnešní tak smutné ráno.Jo...já vím...vím...drcená oliva...

    OdpovědětVymazat
  6. Tééééééééda to je ... hustý :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mirko,valné hromady celkově netáhnou. U těch větších společnistí je to jedno jít/nejít. Horší je, když jsou společníci tři a jeden nepřijde a pak se nestačí divit...

    OdpovědětVymazat
  8. hmmm... tak to už se těším domů... doufám, že mi dáš, protože děti maj pořád hlad ;))

    OdpovědětVymazat
  9. Alex - už se na Tebe těším...jupííí

    OdpovědětVymazat
  10. Báro,já mám hlad.-))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  11. Lorr, já bych Ti tak ráda poslala ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty bláho,teda Báro ... moře chlebíčků ... to by bylo něco pro chlebíčkové kobylky. Počkej až ti tam udělají nájezd, budeš bez snídaní:))

    OdpovědětVymazat
  13. Kam,nakonec jsme js snědli dřív, než jsme čekali. Že by taky nějaký kobylkovský reflex?

    OdpovědětVymazat