Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 4. prosince 2008

Už dlouho se tady nemlsalo

slané, rychlé, dobré

Už se mi párkrát stalo, že jsem si v obchodě vhodila do vozíku svůj oblíbený pita chleba a dále nakupujíc, potkala jsem někoho známého, kdo na ty divné placky neméně divně koukal. Pak vždy přiletěla stejná otázka:"Co s tím, proboha, děláš?"
"No přece skvělou večeři."
Vloží-li se placka na pár vteřin do mikrovlnky, tak se lehce nafoukne a pak už stačí jen vyndat, překrojit napůl a vzniknout tak dvě stejné "kapsičky", které se naplní tím, co máme rádi.

My s Alex nejraději konzumujeme tyhle varianty:
šunka
plátek sýra
okapané sterilované zelí
cibule 
kečup

nebo

šunka
plátky rajčete
nakrájený ledový salát
plátky salátové okurky
kapie
cibule

Nejsou špatné varianty s tuňákem.
Dobře by to oživila tatarka, ale tu my nejíme.
Také jsem to zkoušela vevnitř vymáznout lučinou a pak naplnit, to nám hodně chutnalo.¨
Prostě, fantazii se meze nekladou.
Dobrou chuť!
$$OBR379139$$

$$OBR379137$$ 

15 komentářů:

  1. Mame stejne CHUTETohle si \" varim\" taky mooc rada.Jen manzel se na to netvari moc vesele,on ma nejradeji sekanou a podobny jedy :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Mno, tak tohle by u nás byla skvělá svačinka, Filip by jistě řek \" No jo, tak si dám zatím tohle, než bude něco teplého...\" :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Cheorchio,zrovna dnes dělám sekanou, ale nebude jedovatá, bude veselá. Mazlíček má rád, když jsou v ním kostičky mrkve a kulaté zelené hrášky.Mod, ano, s touhle lehkou svačinkou se příjemně čeká na večeři :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Patřím do spolkus malým rozdílem. Pita chleba neznám. Řeším následovně. Občas náš Kaufland láká důchodce na zlevněné housky /litoměřické jsou skvělé/, za 0,90. Tak vždy 30 ks a do mrazáku. Pekinské zelí je celý rok a když dám do rozkrojené housky lístek pekinského, plátek sýra a co je v lednici. Pak elmag.vlnění a je. Já tedy vždy musím přidat trošku Helmans, kterou miluji, to k udržení hladiny cholesterolu. Budu využívat Tvůj skvělý náápad č.1. co vám chutná s Alex. To budu praktikovat, protože jsem letos našlapal soudeček a je skvělé /zelíčko/. Tím ale s večeří už končím, jinak bych neudržel ,těch pracně sundaných 10 kg, na rovinu s centimetry výšky. Miluji příspěvky, z kterých si něco odnesu. Jen tak dáál a hezkého Mikuláše Modrookému

    OdpovědětVymazat
  5. Lev dělá úúúžasnou pitu se studeným kuřecím salátem. Kuřecí prsíčka na nudličky se zlehka opečou na oliváči s mandlemi, žlutou paprikou a grilovacím kořením, po vychladnutí se tam zamíchá majonéza a med... ňam :P

    OdpovědětVymazat
  6. Už to vidím.Kousnu a mám to všude.V chlebu zbude tak sotva trocha šťávy a vůně ... a podlaha si bude chrochtat :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Na pita chlebu mi nejvíce vadí to, že je tak tenký. Jen u pravého gyros v pitě z Latinské čtvrti mi to tak nějak nevadí, to bude asi tím množstvím masa;-)

    OdpovědětVymazat
  8. už zase žerou:-)))))

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně to by mi chutnalo, ještě kdyby ten pita chleba byl k vidění častěji. Jsem sice žijící v \"matočce\", ale měli ho tu u nás tak jednou. Včera dokonce neměli chleba naprosto žádný, ( a to byl pátek!!!)myslela jsem, že je evakuace. Musím vystačit s houskama a něco upéct, ale takovéto večeře také miluji. Používám hodně ten sedvičový, ten naštěstí mívají i u nás. Dobré chutnání všem u vaší večeře.

    OdpovědětVymazat
  10. To je libanonský chléb??? Ten mám ráda i jen nasucho nebo pomazaný pomazánkovým máslem a rajče natenko :)

    OdpovědětVymazat
  11. Buteo,to jsi skvělá partie, pokud máš ve sklepě soudeček s naloženým zelím!Kde jsou ty časy, když jsem také vždy každý rok dělala...Rozverný Gombo, musel by sis pod to vzít talířek, když víš, jak by to dopadlo.

    OdpovědětVymazat
  12. sedmi,varianta s opečenými kousky kuřecích nudliček je nejlepší. Ale to už není tak na rychlo, jako tam plácnout plátek šunky :-).Kamio, nikdy nesmíš dopustit, abys měl více chleba než masa, děláš to dobře ;-)Galahade, taky ses koukal na tu kravinu?Já to nevydržela ani do půlky.Elizo, tady je k dostání také čím dál hůř. Naštěstí Tesco to jistí.zuzi, placky, které kupuji jako \"libanonský\" chléb, jsou trochu jiné. Jsou tenší a jdou z nich špatněji dělat ty kapsičky. Ale to na obrázku zrovna libanonský chléb je. Pěkně se to trhalo.

    OdpovědětVymazat
  13. Eh, Baru......na jakou kravinu???

    OdpovědětVymazat
  14. Galahade,\"pořád jenom žereme\" je hláška z filmu Svatba na bitevním poli, který dávali v TV a celý týden na něj šla upoutávka. Kdykoliv jsem šla kolem zapnuté TV, tak to na mě taková ochechule bafla...tak proto :-)

    OdpovědětVymazat
  15. JéééKoukám, že to co nejdříve vyzkouším.

    OdpovědětVymazat