Prý nejteplejší den roku a on si klidně počká na první zářijovou sobotu. Vedro k zbláznění a nikde ani kousek stínu.
Jak absurdní vzpomínka zrovna teď, kdy klepu kosu v nevytopené pracovně a hřeji si ruce o hrneček s mátovým čajem.
Ale zpět do vedra na kopřivnický polygon.
Nějakou vyhlášenou tuning show jsem chtěla navštívit už od jara. Baví mě to, koukat, co všechno se dá udělat z auta, když je někdo šílenec a s nadšením investuje do své plechovky částku, za kterou by mohla strávit měsíční dovolenou sedmičlenná rodina na Tahiti v hotelu all inklusive.
Trochu jsem se lekla u vchodu, kde mi byla prodána JEDNA vstupenka za 200 korun a prý je to jen za vstup, bez večeře a bez přípitku. No... přece se kvůli dvěma stovkám neotočím a nepojedu domů, nakonec byli vlastně hodní, Štěpánek platit nemusel, za kočár se nevybíralo a tašku se všemi batolecími potřebami mi pro nadrozměr také nezpoplatnili.
Jen mi do ní ochranka nakoukla, ani jsem se nestihla zeptat, co jsem si to vlastně nesměla donést sebou.
Bohužel, asi byla někde jinde ještě jiná, větší akce, protože účast byla slabší, ale nevadí, i tak bylo nad čím nechat vylézat oči z důlků.
Někdy mám pocit, že smyslem správného tuningového ďábla je, předělat auto tak, aby nikdo nepoznal, jaký základní model stál na počátku jeho řádění. Úchvatná byla Š120 přestrojená za golfa dvojku a z Fabie udělat audi, muselo dát docela fušku.
$$OBR367333$$
Takovéhle lidi bych nechala projektovat nová auta. Pak by se jistě nestalo to, co nové Fabii, která je tak nepohledná a divná, že ji vývojový tým asi navrhoval za stravenky.
Už to není jen o plastech na kapotě a našlápnutém motoru, jako v pravěku tuningu. Těžiště se přesouvá do reprosoustav a nemáte-li ve voze alespoň 4 LCD obrazovky a kostlivce v kufru, ani nikam nejezděte, byli byste trapní.
$$OBR367331$$
Podlahu je pak třeba vylepit bílou vysokou kožešinkou (vhodné jako služební vozidlo do JZD) a dáte-li si zevnitř kapoty zrcátka, v tu ránu máte místo jednoho motoru dva a to auto pak musí letět jako vítr za jednu spotřebu benzínu.
$$OBR367332$$
Stále je potřeba něco nového vymýšlet, vytáhnout z nadšenců peníze za věci, o kterých ani netušili, že mohou existovat, vždyť i já bych si přála muže, kterému takhle krásně stojí řetěz.
$$OBR367334$$
A nakonec hádanka. Copak je asi tohle?
$$OBR367335$$
Zbytek fotek na rajčeti
a prosím za povšimnutí, že dnes už děti nejezdí na lonži kolem dokola na malém poníkovi, ale atraktivní je něco úplně jiného.
ad hádankajá bych tipoval audio systém zabudovaný na místo zadního sedadla Š120 ,-)
OdpovědětVymazatTeď jsem bylna rajčeti - že bych se trefil?
OdpovědětVymazatŘetězCo když nestojí, pouze pevně visí
OdpovědětVymazatže by \"old mac donald had a car, dyja dyja dou\"?
OdpovědětVymazatjá bych brala toho fiátka z fotek na rajčeti :P
OdpovědětVymazatNo to budou odtajněná zadní sedadla tvého vozítka._! Asi když tam dáš spát svého hošíka, aby si vyslech něco do ouška.
OdpovědětVymazatTo bude stodvacka s hudbou pouštěnou z noutbuku:) Tuning mě nikdy moc nebralm, ale podívám se rád... a vždycky mě u toho napadne, že kdyby ten čas, strávený malováním neviditelných lebek do kufru věnovali veřejně prospěšným sbíráním odpadků, měli bychom čistá města... no, ale to se dá použít na jakoukoliv činnost mimo sbírání odpadků, že... :)))
OdpovědětVymazatJo, jotipovaná stodvacítka je správně, jen ne zadní sedačky už si nikdo nesedne, ale to asi nevadí.Buteo, to nevím, zas tak dobře se v řetězech nevyznám.
OdpovědětVymazatMyslím, že starý mac donald vyhrává :)sedmi, fiátci v úpravě Abarth parkovali u nedalekého motorestu a nedalo mi to! Byli rozkošní, ale ta spotřeba!
OdpovědětVymazatBáro,já ty abarťáky viděl přímo na výrobní lince. Spotřeba sice, hm, vyšší ... ovšem výkony a zvuk, óóó!!!A ten interiér, jedna báseň.Tipnu si --- kdo bude mít na tenhle Abarth, rád zaplatí i nějaký ten litřík paliva navíc ,-)
OdpovědětVymazatElizo,mě na repro v autě užije jen do té míry, aby to nebylo něco, co by chtěl někdo ukrást. Aby mi třeba kvůli cédéčku nerozbil šutrem okýnko. má zadní sedadla jsou nudně normální :-)Gombo, v tom máš pravdu! Chodila jsem kolem toho kamionu jako mlsný pes.
OdpovědětVymazatSci-fi na dané téma[7] úplně to vidím. Je pozdní odpoledne, domů přichází unavený Kamio z práce. Otrávený nesmyslnými požadavky byrokratů z jiných kanceláří a bojem s blbostí na všech frontách, vaří si občerstvující kávu a přemýšlí, co se zbytkem dne. Mohl by jít na pivko, na kulečníček, klidně i zavolat nějaké kamarádce, ale cítí, že žádná z takových činností ho dnes neláká. Chce to nějaký relax, něco, co by ho uspokojilo i hmatatelným výsledkem... Chvíli přemýšlí, pak se usměje a ví, že dnešní den bude mít to správné zakončení. Jde do skříně, vyndá si svou oblíbenou hůl s dlouhým hřebíkem, velkou igelitku a se spokojeným výrazem jde sbírat poházené odpadky kolem paneláku. Jen ve výtahu, cestou dolů, má trochu obavu, zda tam dnes ještě něco najde, minule mu to vysbíral soused manažer, který dělá jen do tří hodin.
OdpovědětVymazatHmmm...tak tomu opravu moc nerozumím...:o)) Jediné, co vím je, že bych byla totálně out!!!
OdpovědětVymazattazinko,z toho si nic nedělej, my holky to máme jen tak, jako hru líbí/nelíbí
OdpovědětVymazatSci-fiBáro, dobrý! Tlemím se tu od ucha k uchu! Živě jsem si to představil. Asi mám moc bujnou fantazii...Jinak ta věc je stopro autodestrukční zařízení. Stačí dát volume doprava a nebohá stodváca se rozloží na atomy!Tuning taky zrovna moc nemusím, to mne spíš zaujal ten \"motorový\" poník.
OdpovědětVymazatVojto,Bára má talent na sci-fi. Dokonce pár takových příběhů i žije! ;-))Stodváca by se mohla rozložit na atomy a kdyby stála někde poblíž Ženevy v jednom 27km potrubí v CERNu, možná by se rozložila i na menší kousky hmoty, zvané kvarky a ty pak by se rozpadly třeba na kvanta... a dál už to dovypráví Bára Asimovová, řečená:)))
OdpovědětVymazatBáro,opravdu, reálně bych moc toužil po tom vyměnit kamarádku, pivko a kulečníček za tyč s hřebíkem! Má to ale háček... ten hřebík by musel být zapíchnutý opravdu hluboko v zadku některého z přehršle našich politických elit:)) A pak bych ho narval do igelitky k ostatnímu smetí:)
OdpovědětVymazatVojto,motorový poník mě šokoval. Stála jsem tam chvíli jako úplně nemotorový osel a pak jsem si uvědomila, že žít v dnešní době není žádná legrace pro lidi, kteří \"nemají rádi novoty\" :-).Š120 budila oprávněnou pozornost, jediné oko nezůstalo suché.Kamio, vidím, že jako jediný umíš hůl s hřebíkem používat ke správnému účelu! Jen tak dál. Slibuji, že ti pak do vazební věznice budu pravidelně péct mufinky.P.S. Minulý týden jsem zabodovala na hvězdárně se strunovou teorií...ach... asi dvě minuty jsem byla, tvou zásluhou, považována za chytrou... jak příjemné :-))
OdpovědětVymazatBáronení zač! A chceš-li pana ředitele připravit o místo (případně o rozum), není nic snazšího, než se pana ředitele zeptat, jestli si myslí, že Calabiho-Yaouva varieta je správný tvar pro šest svinutých, tři oboustranně rozvinuté (prostor) a jednu jednostranně rozvinutou (čas) dimenzi. Až ho odvezou, dej mi vědět:)
OdpovědětVymazatKamio,to už by se mi nemuselo vyplatit, co kdyby to začal pitvat? Ale za pokus to stojí :-)
OdpovědětVymazatKamio...a to ste akou rečou hovoril, Kefalín? :-D
OdpovědětVymazatBáro,když jsem dlouhá léta jezdil se stopětkou, tak jsem u toho taky vždycky brečel.;-)
OdpovědětVymazat[20] Báro, to by klidně mohl, páč v tom případě budeš jenom vrtět hlavou a budeš říkat \"Brian Greene to tam, myslím, vysvětluje trochu jinak, než to říkáte vy... C-Y varieta se přece může ve směru jedné vibrace zploštit, že jo?\" A už ho vezou nohama napřed:)[21] Vojto, to bolo inostránski. Mám bohovské šťastie, viem, lebo keby som hovoril po americky, zatvorili by mňa, až by som bol čierny... Viem, že amerikáni sú imperialisti...! :)
OdpovědětVymazatVojto,mé první auto byla Š110. Naštěstí jsem ji měla asi jen půl roku a po ní následovala dlouhá řada různých žigulíků zakončená Š1202 a pak přišla revoluce a s ní Ascona GT Sport aaach...Kamio, no to nemá chybu. Škoda, že si to budu pamatovat maximálně týden, pak to asi zapomenu a zazdím si tak cestu mezi astronomickou elitu našeho maloměsta.
OdpovědětVymazat