Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

sobota 27. března 2010

Jen tak výkřik

A je o jednoho pseudokamaráda méněRozbředlá, umatlaná snaha být se všemi zadobře, u nikoho si nic nerozházet, vždycky u každého být pan bezvadný, nikam nevede. Obvykle to akorát někomu blízkému v okolí může ublížit.
Nevážím si takových lidí. Oč jednodušeji se mi komunikuje s těmi, kdo se chovají normálně a dokážou jasně projevit své sympatie i antipatie.
Vždyť přece nejsme na světě proto, abychom si mazali med kolem huby i když to tak vůbec nemyslíme, jen proto, aby si ten druhý o nás myslel, jaký jsem skvělý člověk.
Nejseš!

17 komentářů:

  1. To vyzerá na dosť zúfalý výkrik... Dúfam, že nie je adresovaný mne. 8-O

    OdpovědětVymazat
  2. Jen mě tak napadlo,že zrovna ty, lojzo, jsi člověk, který si na netu fakt na nic nehraje. Prostě, co je, to je. S lidmi jako ty se komunikuje moc fajn.

    OdpovědětVymazat
  3. A má si to ten dotyčný tady přečíst?

    OdpovědětVymazat
  4. Bosorko,mně je jedno, jestli si to přečte nebo ne, já jen potřebovala ventilovat silný přetlak, nahromaděný za delší dobu.

    OdpovědětVymazat
  5. Baro dekuji za navstevu ,k tvemu clanku s takovym clovekem si vubec nedelej starosti nestoji to zato.

    OdpovědětVymazat
  6. Me se mnohme lepe komunikuje s lidmi,kteri si neberou servitky a slova kritiky vmetou bez uzardeni :)).

    OdpovědětVymazat
  7. Cheo,všeho s mírou, ale neustále se chovat tak, že je třeba se zavděčit úplně každému, to je cesta do pekel.

    OdpovědětVymazat
  8. Inu, s přímočarostí máš/máte podstatně větší problémy než s křivočarostí. A dokud budeš/budete pokrytectví nazývat \"slušností\", není vám po-moči... ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Teo,co na to říci? Je to tak. Přímočarosti není schopen každý, ale pokud se s ní setkám, jsem ráda. i když je to někdy kyselé jablko.

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímavé. Není to ani pár dní, co mi jedna známá z jiné internetové zátoky vyčetla, že jsem okřikla jiného společného známého za to, že o ještě jiné tamější diskutérce napsal, že je kráva. Prý \"tohleto je přívětivé místo, relaxační zóna a nemám ráda, když se tu někdo konfrontuje\". Tak jsem jí s lítostí sdělila, že kdybych nemohla jistým volům říct, že se chovají jak volové, tak by to přestalo být přívětivé místo pro mě.

    Relaxační zónou opravdu nemůže být místo, kde může někdo nazvat svou oponentku krávou a nikdo ho za to neokřikne, jen proto, abychom na sebe byli hezcí...

    OdpovědětVymazat
  11. squire,komentářové diskuse jsou někdy na blázna. To, co říkáš je typické. Ale zrovna tebe považuji za člověka, který se nedá a umí říci i nepříjemné věci. Osobnost totiž nepotřebuje někomu jen tak preventivně podlézat.

    OdpovědětVymazat
  12. Jéje, Báro, hned se mi jedna taková vybavila - přímo má krátkodobá bývalá kolegyně.. uf, ale z té přímo kapala faleš a jed..

    OdpovědětVymazat
  13. Báro,taky mám semtam chuť poslat někoho do prdele.

    OdpovědětVymazat
  14. na pseudokamarády kašľať zvysoka.
    horší sú pseudokolegovia......

    OdpovědětVymazat
  15. SV,asi jo, pseudokolegům se nelze vyhýbat, o to je to horší.

    OdpovědětVymazat