Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

středa 20. srpna 2008

Sběratel zadků

a možná i předků
V neděli večer se nám šťastně vrátila Alex z Trnkobraní, ani nebyla moc od bahna, na rozdíl od zmuchlaných riflí a triček v její tašce. Nabrala jsem si ji na nádraží v Olomouci, na sobě měla slušivé tričko "Paroubek škodí lidem" a vysvětlila nám, že ho tam měli na sobě úplně všichni, protože bylo zadarmo, ale hlavně, bylo SUCHÉ!
Ještě v autě, vesele roztlemená jako vždycky, spokojeně křičela své zážitky. Po několikerém upozornění, že už nemusí přeřvávat bušící decibely, ani jiné lidi, se ztišila a řekla, že je vlastně smutná, protože našla foťák.
To bylo tak:
Jeli vlakem partička, Alex, kamarádka a nějakých šest kluků. Kecalo se, laškovalo a najednou Přerov a vystupovat. V tu ránu bylo kupé prázdné, zbyla jen Alex a na sedadle zapomenutý drahý aparát. .Vlak už frčel směr Olomouc, když si ho všimla.
A co teď?
O majiteli věděla jen, že je Miloš a že vystoupil v tom Přerově, ale jede ještě někam dál, do nějaké dědiny... poměrně málo na vrácení foťáku. Je z toho smutná, protože by mu ho moc ráda dala, ale vůbec nevíme jak.
Doma se zkusila probrat kartou, zda tam nebudou nějaké "lokalizující" fotky, ale to je blbost, to by si musel vyfotit vlastní vizitku. Ovšem fotky, které na kartě byly, neměly chybu! Pootevřenou škvírkou bylo možno podívat se do klukovského světa a jejich pohledu na Trnkobraní.
Stovky fotek, a na nich?
Desítky dívčích zadků a zadečků ("jé, hele, oni si fotili naše prdele") a desítky výstřihů, čím hlubší, tím lepší, někdy s hlavou, někdy ne.
Ó budiž chvála sedminásobnému optickému zoomu!
Něco bylo ze skrytého stanoviště ve stanu, ale většinou jen tak při pohybu v areálu, čím větší horko, tím lepší úlovky.
Možná dobrá a promyšlená příprava, jak přežít zimu.

Tak tedy, Miloši, máš u nás svůj foťák!!! Jak ti to máme dát vědět?! Snad ještě něco vymyslíme, byla by škoda, kdybys o něj přišel nadobro.

Aktualizace 2.9.2010
Na Trnkobraní se zase potkali. Alex a Miloš. O starý foťák už zájem neměl, koupil si (pochopitelně)
nový. Ale jestli stále fotí své oblíbené téma, nebo přešel k ještě užší specializaci, jsem se nedozvěděla :-).

14 komentářů:

  1. koukám, že chráníš autorská práva a Milošovy fotky jsi nám neukázala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sběratelé zadků jsou regulérní ouchylové. Preferuju sběratele předků. Takoví předci se vyskytují zpravidla ve formě vykostřené či zpopelněné, takže sběratelé předků jsou v podstatě sběratelé kostí nebo popelníci, v ženské podobě popelky. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeje, já myslela, že už jsi na dovče děvče:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dewberry,to by mi bylo žinantní, ale kdyby to mělo vést k Milošovu najití, tak to klidně udělám.Teo, tvoje hra se slovíčky mi připomněla hezkou úvahu na \"Slovu dne\" (díky Kamio), kde došli k tomu, že šulit je stejné jako šidit, takže kdo šidí a šulí, je šulín.Mod, vyrážím v noci a už teď nestíhám.

    OdpovědětVymazat
  5. Hele...Baru......ale kdybys nějakej ten vyfotoaparátovanej zadeček zveřejnila, třeba by si Míla podle něj ten foťák poznal (\"Jééé - tohle sem fotil já!\")...

    OdpovědětVymazat
  6. galahade,nic jiného jsem od tebe nečekala! *chápavý úsměv*

    OdpovědětVymazat
  7. jee to je nadhera ty zamecky propriety ;) Stepanek je fesak a pekne mu to slape! A na Milose se urcite casem pres znamy znamejch dopatrate, svet je malej.

    OdpovědětVymazat
  8. aha, tak Kamiološi, ty jsi jel vlastně na prdelobraní...z anfasu...

    OdpovědětVymazat
  9. Já hlasujis Galahadem a Kamiem.Buď tady budou ty fotky, nebo jsem také Miloš.(Aspoň na chvilku ,-)

    OdpovědětVymazat
  10. Rowdy, Gombo, nekažte mi to! Copak zmoklé prdelobraní a pár nadžganých kousků z ánfasu v drtivém rozlišení, ale ten foťák by mi chyběl a to tak, že velmi!! :)))))

    OdpovědětVymazat
  11. Jste mě rozesmáli - prdelobraní :DD Jinak chudák Miloš, taková ztráta! (přemýšlím ovšem, co ho štve víc... zda ten aparát nebo ty prdele...)

    OdpovědětVymazat
  12. A já bych se na Milošovy fotky docela rád podíval... při vší skromnosti. Na tričko s Paroubkem čekám už skoro měsíc a pořád mi ne a ne přijít, takže asi budu muset stihnout nějaký pozdní fesťák, aby mi ho taky dali.Škoda, že si v této zemi lidé nevěří. Miloš přijel domů, zjistil, že nemá foťák a na 99% se s ním rozloučil. ČD pochopitelně mají službu ztrát a nálezů, vrací se vždy v konečné stanici toho kterého vlaku - tedy pokud jel třeba z Brno do Ostravy, tak v Ově... v Německu by člověk neváhal... ale než ho dát ČD a doufat v to jedno procento...

    OdpovědětVymazat
  13. teda tuhle jsem videla takovy POZADI ze mit fotak snad si ho i vyblejsknu ;-) Dama mela hyzdicky jako dva melouny, a vzala si na sebe minisaty z lehkeho bavlneneho tilkoviny, ktery tesne pod hyzdema byly sepnuty do \'balonoveho\' strihu a evidentne nemela spodni pradlo. Boty na podpadku jeji chuzi jenom zvyraznovaly a kdokoliv mel tu cest jit ZA NI nevedel zkratka kam s ocima. nepopsatelny zazitek! ;))

    OdpovědětVymazat