Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pátek 22. května 2009

Kumulovaná oslava dnes měla být,

ale nakonec z ní sešlo.

Klíčilo to ve mně poslední tři dny, kroužilo to okolo a chtělo s tím něco udělat.

Vlastně to začalo koncem minulého měsíce, kdy jsem měla narozeniny.
Na mou počest přišlo pár sms, asi dva maily, moc hezky mi popřála Alex a pak jsme si potřepali pravicemi u rodičů, těm obvykle na své narozky  přeju já, protože oni za to můžou. Sem tam někdo mi popřál osobně.

Očekává teď snad někdo reportáž z prima oslavičky? Šampáňo, chlebíčky, zmrzlinové poháry? Ne, ne, nic takového se nekonalo. Nebyl čas, každý spěchal jinam, k tomu trocha nechuti, podpořená větami typu "neboj, my jsme nezapomněli, něco koupíme, až bude příležitost..."
Asi už je to promlčené, radost dárkem tři týdny PO mě moc nebere.

No, a včera jsem byla doplňovat alkoholistické zásoby do svého PAJZLU, který bude hostit nominační krajskou konferenci jedné tak hrozné strany, že ji nemohu ani jmenovat, abych nebyla vyhlášená za děvku prodejnou, ale co by za ty prachy člověk neudělal.
A jak tak v lihovarnické podnikové prodejně koukám, podle seznamu shromažďuji kartony všeho možného, najednou mám pocit, jako bych byla v jiném světě.
Předesílám, že jsem skoro abstinent, nějaká flaška s chlastem mě fakt nerozhodí, ale tady se opravdu začali snažit.
Nádherná balení, skvělé nápady, názvy likérů, že mlsný jazýček se zachvěje...no proč si nedat třeba kávový likér Café de Balzac. Nebo ta Griotka, kde jsou višně téměř hmatatelně cítit!
Nebo společenská hra - krabice panáků čehokoliv, kde je přiložena i šachovnice a hraje se Žravá dáma! Skvělý dárek pro někoho :-)

A tak mě napadlo, že uspořádám malou oslavu alespoň zde na blogu, když už v reálu mi to tak moc nevyšlo. Důvodů je více, nejen mé prošvihlé  narozeniny, ale třeba i Modonin svátek, spuštění nového webu aTeo.cz a určitě bych mohla udělat radost i někomu, kdo se dnes narodil, ať už má let, kolik chce. A možná se přidá i nějaký Emil.

Těšila jsem se, jak nafotím ty krásné flašky, co se opravdu vymykají běžnému sortimentu, přidám nějaký ten dortík z mé databanky nafocených vlastnoručních pokusů a můžeme slavit.
Jenže pak mě to nějak přešlo.
Den, který začne tím, že člověk najde mrtvou kočku není asi tím pravým k oslavě.
Nejlepší akce jsou stejně ty neplánované, co vzniknou jen tak, z ničeho nic, jenom proto, že je lidem fajn.

Třeba někdy příště...


 

53 komentářů:

  1. Ještěže jsem si nevzal tu kravatu...Vypadal bych za pitomce a to já takhle sice vypadám často, ale děsně nerad! No ale ať se ti hejbou kšefty, tak furiantsky objednávám liguére pro všechny v sále. Zatím vidím jenom jednoho... Ahoj, Mikine! Jak ti zraje dřevo ve dřevníku? :) Pokud jde o tu konferenci, jistě oceníš, že se nebudu vyptávat na podrobnosti. Nechci to vědět, kua draáth! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mikine,třeba se to ještě pohne. Už ten den začíná zase vypadat sluníčkově, mrtvá kočka je z trávníku pryč, asi ji někdo odnesl.

    Teo, vítej v čistém spodním prádle! :-p
    Tak já vám dvěma teda naleju a dám si také, když jsi tak hodný a zbytečně se neptáš. :-)))
    A Mikin? Tomu se to teď v dřevníku nějak rosí nebo co ;-O

    OdpovědětVymazat
  3. Planovana oslava byva obcas i bezva,ja uz se moc tesim na Raptorovi 1.narozky :oD

    Kdyz se zadivam na ten @Teuv Avatar,zda se mi,ze se okraje hybaji...
    Tak nevim,hodne kafe_? malo kafe?
    Panaka dneska zadnyho prisaham :oDDD

    OdpovědětVymazat
  4. Cheo,on nás @Teo tím Okem všechny vidí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já začal ráno tím, že mi (ještě skoro spícímu) byla násilně odebrána krev v množství cca třicet sedm a půl litru.
    Skoro bych radši tu mrtvou kočku na trávníku, pokud by ovšem nebyla moje:-(

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, ráda bych je skoukla, nepožívám alkohol, ale na sladký likéry se vždy nechám nachytat, to je moje oblíbené! ...Jen jsem se oklepala z toho pajzlu, jakoby to řekl úplně někdo jiný než ty, safra, mám tě za jemnou slušňačku :)...

    OdpovědětVymazat
  7. To mně připomnělo, jak mi syn přál ke dni matek: \"Výborný nápad, mami!\"

    OdpovědětVymazat
  8. 8 zuzi,On to řekl někdo jinej... http://chucpe.bloguje.cz...p#cmt_12 Tady jde o jemnou narážku na jeho málo urvalé a drsně neslušné způsoby, z nichž jsem se právě taky oklepal. :p

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj všichni!Když už jse u toho objednávání, dla bych si Západ slunce, ve dvou. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj vespolek:-)Báro hlavně dávej pozor, abych si neobjednávala Zelenou, to nemívá dobré konce:-))
    Svátek já mám 4. května, protože jsem o trochu starší, než ta Monika v kalendáři, ale co umřel můj tatínek, tak už mi k němu vlastně nikdo moc nepřeje, leda máma, ale ta to dělá v půlce dubna, aby nezapomněla, takže je to vlastně jedno, jestli jsem Monika, Květoslav, nebo Standa:-)
    Narozeniny jsem strávila s Čaky v baru na letišti, taky to nebylo bůhví co:-)
    Nejlepší dárek, co jsem letos dostala k svátku, je vodoo panenka, ta se může rozhodně hodit:-))

    OdpovědětVymazat
  11. Sejra,kočka moje nebyla, ale byla mrtvá čerstvě. Těší mě, že ti ještě nějaká krev zbyla, že ses tu objevil a držíme ti pěsti!!!

    Zuzi, Teo ti to hezky vysvětlil, já jsem nad tím pajzlem rozesmála, jednak proto, že už jsem to slovo mnoho let neslyšela a ve spojení s mým podnikem je to opravdu humorné, to by se mohl urazit jen kretén. To bys musela fakt vidět, rozesmálo by tě to taky.

    Mikine, třeba Západ slunce na hradě Starý Jičín. Po tom toužím už od loňska, kdy jsme tam s Destruktorem řádili na travnatém nádvoří, ale v pravé poledne. Je tam na hradbách taková lavička s výhledem daleko do kraje. Určitě je na ni v letních večerech pořadník :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Mod,zelenou jsem v životě viděla pít jen jednoho člověka a to je náš pan starosta :-).
    NěkdY je to s těmi oslavami kříž. Nejhorší to bylo loni v létě, kdy má Alex svátek, pak hned narozky a potom má narozky Destruktor a náš děda. To se nedalo vůbec oslavit, pořád byl někdo pryč, objednávala a rušila jsem dorty, kytky, až se to stejně slavilo navícekrát, letos to snad dopadne lépe.

    OdpovědětVymazat
  13. No jo, to říkám furt, že toho mám se starostou víc společného, než se na první pohled zdá:-))

    OdpovědětVymazat
  14. BaruŘekl bych Kapitánovi, jestli o to stojíš, určitě umí skvěle držet za ruku. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Modono nepovidala tuhle Bára,ze jejich Starosta je desny sprostak???? :-))))

    OdpovědětVymazat
  16. No jo, jakmile se někdo dostane do toho kombajnu života... ale není proč truchlit! Vždyť je tolik věcí, které jsou tak fajn, jen se zastavit a vydechnout a uvědomit si je. Tak já bych si dal třeba ... hmm hmm ... gina s tonikem a rovnou tuplovanýho, ať se práší za kočárem, cha! ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Cheorchiosprosťák nevím, ale určitě patří do mé oblíbené kategorie \"sráč\":-))

    OdpovědětVymazat
  18. Všechno nejlepšík těm narozeninám. Ted už jsi velká holka a můžeš do kina na nepřístupný filmy.

    OdpovědětVymazat
  19. ModonoProsim PJEKNJE -srac se projevuje jak? Ja ze bych si rozsirila kategorie :oD
    Mam Gentlemany ,VořežPruty a Zmrdy
    Srac je kam???? :-))

    p.s.:pry mu to na bilbordech desne sluselo,,i kdyz pravda,srac muze i dobre vypadat.Proc jen nemaji nejaky indikatory!!!!

    OdpovědětVymazat
  20. No... ona má narozeniny a já to nevim... No je to možný?
    Všechno nej;-)

    OdpovědětVymazat
  21. Cheorchio sráče jsme řešily v téhle diskusi:-)http://barmanka.bloguje.cz...ka.php

    OdpovědětVymazat
  22. ModonoJasny! Ja vedela,ze to \"NEKDE\" je,ale nevedela \"KDE\".
    Takze uz VIM!
    Diky :-)))

    OdpovědětVymazat
  23. 15,Mod, asi je toho společného pořád málo :-))

    16, Mikine, nedělej mi v tom tady zmatky, jo? :-D
    On už snad Kapitán bude vědět co a jak.

    Kamio, s chutí ti nalévám gina s tonikem, to je dobrý pití, až mě někdy mrzí, že pořád řídím ;-)

    Motoneználku, díky za to přání, však si to taky ráda užiju, chodím do kina moc ráda! I když slavit potolikáté osmnáctiny už je docela nuda.

    Galahade, tys tak strašně důležitou věc nevěděl? No teda! Tak v příštím roce, ať už se to neopakuje!!! :-)

    Mod a Cheo, s touhle charakteristikou si zrovna u výše jmenovaného nejsem jistá. Já ho vidím, jak jednoznačného Gentlemana, ovšem jen ve vztahu k cizím ženám. Doma je to Vořežprut jako vyšitej, ale s výhradou, že si ho tak zkazila vlastní žena.

    OdpovědětVymazat
  24. Báro,také gratulujia dal bych si sklenku jemné irská a jednu kostku ledu prosím.

    OdpovědětVymazat
  25. Gombojestli vy nejste dvojčata,dvouvaječná samozřejmě:-))

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Gombo,tak už běžím s tou irskou :-).
    Na zdraví!!!

    Mod, kdo s kým není dvojče?

    OdpovědětVymazat
  27. Bárono Ty s Gombou:-) já měla jen svátek:-)

    OdpovědětVymazat
  28. Taky nerada piju sama, tak alespoň sodovku prosím, když už tu sedím, a NA ZDRAVÍ.

    OdpovědětVymazat
  29. Slezte z toho lustru, vy po pěti ginech...
    Dala bych si koktejl Le Mans s dvojitým Cointreau. Musíme Bářiny narozeniny zapít opravdu kvalitně;)

    OdpovědětVymazat
  30. 31čagi, mno jo, Le Mans je fakt kvalitka... dám si v srpnu v Rajeckých na počest vás všech;-)

    OdpovědětVymazat
  31. Tak som so svojou češtinou v koncoch: Čo takého si vy predstavujete pod pojmom Vořežprut?

    OdpovědětVymazat
  32. BaroTo je ale hrozny,kdyz si vlastni zena zkazi chlapa !!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  33. Le Mansjsem nikdy nepila,sakrys ja mam ale nedostatky ve vezdelani --kolik to ma Volume? a kdo prezil nejvyssi davku? :-))

    lojzo:VořežPrut je Negentleman,slusne receno

    OdpovědětVymazat
  34. 29,Mod, to by bylo hodně dvojvaječné dvojče! Odstup několika let a jiná matka ve mě dokonce budí podezření, že možná dvojčata nejsme :-)

    Elizo, ty už jsi horší než já.
    Také pořád o sodovce, no kruci, co je to za život :-)))!

    čagi, kvalitně rozhodně! Budu muset asi dorazit s dalším Cointreau, tamto minulé se nějak minule BEZE MĚ, merde!
    :-))

    Lojzo, Vořežprut je zde: http://cheorchia.bloguje.cz...a.php

    OdpovědětVymazat
  35. Kamio,takže Rajecké zase budou? Vypadalo to loni, že nikoliv, tak to je dobrá zpráva! Rozhodně se neštři v připíjené na naše zdraví ;-)

    Cheo, Le Mans je koktejl, o kterém nejlépe umí pohovořit Kamio. Jestli si tady té debaty všimne, jistě ti to rád poví, já bych to chvilku v jeho komentářích musela hledat. Pomerančový likér z Angers - Cointreau s vodkou, nepletu-li se a nevím, zda ještě k tomu něco... no, on to někdo za mě určitě dořekne..
    Spousta vlastních žen si své muže zkazí, je to škoda, chovat se tak, abych mu vzala důvod být Gentlemanem, ale není to tak neobvyklé, jak by se mohlo zdát.

    OdpovědětVymazat
  36. aTeo a Báro,mám zpoždění, ale to je teda dobrá trefa :)) ! ... nečetla jsem ty komentáře na chucpe, říkala jsem si, že to stejně bude na jedno kopyto... samá chvála :)...

    OdpovědětVymazat
  37. 38Mělas šanci to kapku přihnout jinam, ale koukám, žes ji nevyužila... kua proč?! :p

    OdpovědětVymazat
  38. Báro, jedno Cointreau ještě doma mám a jestli se mi v létě podaří dostat do míst jeho vzniku, tak je souvenir z cesty jasný;)
    Ohledně Le Mans jsem našla jen toto Ingredients:
    * 1 oz. vodka
    * 1 oz. triple sec
    * soda water
    Preparation:
    Mix the vodka and triple sec, with ice cubes, in the glass. Top up with soda water and stir. Add a slice of lemon.

    A na přípitek se zavelí: Le Mans, 24 hodin denně!!!

    OdpovědětVymazat
  39. Báro, narozky neřež, tve nedávné \"znovuzrození\" i nedávné rození ti zcela nepochybne byli dostatecne velkym \"dárečkem\" ;-) A na to ti připíjím ;-)Dala bych si ted rychlý Bavorák na žízeň, po tom je vzdy lehko a mile. Na delsi vysedavani nemam ted cas, ale nekdy bych vsechny tve udalosti s tebou rada poradne zapila..;-)Zatim papa

    OdpovědětVymazat
  40. A na přípitek se zavelí: Le Mans, 24 hodin denně!!!

    Tohle mi malinko připomnělo slova mojí kamarádky,která říká\" KDEKOLIV NA SVĚTĚ,JE PRÁVĚ 17H A TO JE ČAS NA KOKTEJL\" :-))

    OdpovědětVymazat
  41. Cheo,čagi ti to už vysvětlila, já jen doplním, že je to koktejl, který jsme objevili, když jsem byl v lázních (tedy na relaxačním pobytu), je to v posledním odstavci zde: http://jdem.cz/bgfu8

    Báro, Tvoje cointreau padlo za vlast naprosto nečekaně, to vyprovokovala čagi - že jako \"zůstaneme v OV, ale musíš otevřít to cointreau\" a hučela do mě jak vítr do vykotlané vrby a já jsem se bránil, ovšem když ti pak někdo řekne \"Jsi měkký\" a řekne to zrovna čagi, tak toho bohdá nebude. A byl konec. S předsevzetím i s cointreau...

    OdpovědětVymazat
  42. Kamio, to bylo trochu jinak. Kdyby ti tam zbyla alespoň jedna láhev vína z minulého víkendu, kdy jsem jako řidička sušila, zatímco vy jste zpívali, tak by cointreau mohlo přežít;) A jak psala Bára: nejlepší akce jsou ty neplánované. Ovšem mě nikdo nezviklá, vím přesně, při které příležitosti otevřít to moje;) A brzy bude archivní:)))

    OdpovědětVymazat
  43. čagiale to se nemusí říkat, že stírají! všichni přece vědí, že Le Mans se jede 24 hodin:-))

    OdpovědětVymazat
  44. zuzi,slovo Pajzl nám začíná v práci zdomácňovat. Nejsem sama, koho to pobavilo.

    čagi, já tyhle lisované francouzské pomeranče kupuji potupně v Makru, ale je to houby, přes kořeny vezené, má daleko větší hodnotu.

    Bosorko, času málo, viď? Během necelých dvou měsíců mě čekají čtvery narozeniny mých nejbližších, takže se ještě můžu zhulákat, až mi alkoholtester zkroutí do vrtule :-).

    Kamio, no to jsem ráda, že vím, kdo za to může! Tak čagi...no jo... a přitom se tváří jakoby nic... :-)))

    Cheo, hláška tvojí kamarádky nemá chybu. Uvažuji, že si to někde napíšu na baru, mám už tam takových moudrostí více.

    OdpovědětVymazat
  45. 39Jasně, vím, herdek ... nemám permanentně náladu provokovat aTea za každou cenu, ostatně mý komentáře mají kolísající úroveň :), příště :)

    OdpovědětVymazat
  46. Happy birthdayPřeju vše nej k narozeninám z minulého měsíce. Hodně se směj a těš se na léto :)

    OdpovědětVymazat
  47. zuzi,příležitostí bude určitě ještě dost a dost :-D

    Gino, ahoooj! Děkuji, na léto se těším moc, bude tady co by dup! Nejsi sám, komu to tak letí, před MS ve snookeru jsem si říkala, že půjdu k tobě na blog hodit řeč, jak to vidíš a než jsem tak udělala, už má mistr světa určitě utacenou i výhru... je potřeba to trochu zastavit, než se z toho zblázníme!

    OdpovědětVymazat
  48. A ja jsem zase s blahopranimpozde, ale kdyz uz teda Teo plati za vsechny, tak ja bych si dala jeden tonik bez ginu. Pokud jeste neni zavreno... ;o)

    OdpovědětVymazat
  49. Oby,tady je otevřeno pořád, tak já ti dám alespoň pěkně vychlazený.

    OdpovědětVymazat
  50. virtualni oslava neni spatnej napad. Urcite ji nekdy podniknem a ja za sebe hlasim ucast :)

    OdpovědětVymazat
  51. Spoon,určitě jo, akorát musí být o něco lepší nálada, než ta, se kterou jsem to psala.
    Ale už je líp :-)

    OdpovědětVymazat