Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

neděle 24. září 2006

Do bridžového klubu dnes nepůjdu

najdu si jinou zábavu

Dostal se mi do ruky krásný plakát z konce třicátých let. Z těch třicátých let, kdy k mojí babičce docházela jednou týdně  pradlena, aby vyprala prádlo, samozřejmě na valše a v neckách.  Nevím z které je země, ale je psaný anglicky, podle stylu bych to odhadovala asi na USA.

Škoda, že jsem si ho nestihla vyfotit, bylo by to výmluvnější, než-li můj popis. Je na něm totiž dáma, vlastně Dáma, neboť je očividně z vyšší společnosti, soudě dle norkového kožichu, který má na sobě. Dáma v dobré náladě bujarým krokem vychází ze svého domu a od úst jí jde klasická komiksová bublina: "Vzhůru do bridžového klubu,  pračka Robbo-Magic vypere sama!"

A jak by tento plakát vypadal dnes, po 70ti letech u mě doma?  Vzhůru k počítači, pračka TATRAMAT pere sama a já mohu na internet! 

I když, škoda, že neznám nějaký bridžový klub...

Žádné komentáře:

Okomentovat