Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pátek 5. října 2007

Chybička se vloudila

a jistou profesionální deformaci je asi nutné mi odpustit."Nezvládám a potřebuji hlídání," byl můj výkřik počátkem tohoto týdne.
Nejlepší hlídačka Alex je už ve škole a manžel má svoje a já už začínám být známá figurka, co všude chodí s miminem v autosedačce.
Jenže to se nedá a alespoň na 3 hodiny obden musím mrňouse někam prodat.
"To není problém, domluvím ti to u tchýně, když hlídá moje, může tam mít klidně dvě," řekla mi jedna známá spolumatka.
Máme skoro stejně staré chlapečky, možná by to šlo.
"Klidně jí ho zavez, ale nezapomeň vzít flašku," volala mi za dva dny.
Sakra, flašku? Není ta její tchýně nějaká násoska, blesklo mi hlavou, ale pak jsem tu myšlenku zavrhla. Babka vypadá slušně, přece by jí známá nesvěřila svoje dítě, kdyby věděla, že chlastá.. Ale červíček pochybností byl zaset.
Dnes ráno jsem napakovala do přebalovací brašny vše potřebné, uvařila dvě dávky mléka a před osmou už zvonila u tchýně, jak bylo domluveno.
"Á, už na vás čekám," přivítala mě paní, já jí předala mrňouse s příslušenstvím a v dárkové tašce flašku výborného francouzského vína, co na něj zvlášť chodím do Globusu.
"Nezapomněla jste na flašku?" zeptala se mě, když jsem ukládala Štěpánka do postýlky, co v ní jindy ležívá malý Jirka.
"Ne, máte to tam v tašce..." odpověděla jsem trochu v šoku, ale co už se dalo dělat, povinnosti čekaly a já musela utíkat.
Za hodinu telefon:"Paní Báro, kde je ta flaška, nemůžu ji nikde najít."
No to je vrchol!!! Baba jedna!
"Flašku máte v červené dárkové tašce," řekla jsem jí a dala si záležet, aby slyšela v hlase můj pohoršený údiv.
Za minutu opět telefon:"Co mám dělat s vínem, já potřebuji mlíko pro vašeho Štěpánka," volala tektokrát se stejným pohoršeným údivem ta dobrá žena.
.....
.....
Z mé strany vteřina rozpačitého ticha a pak pokorná instrukce, že FLAŠKA je v modrém termoboxu v přebalovací brašně....
 
Ach jo...

31 komentářů:

  1. Čéče Báro,já nejsem matka a došlo mi to hned při první otázce... Ale pravda, nemám ten bar. :)

    OdpovědětVymazat
  2. koukám, každé povolání má svojí vlastní deformaci :D já třeba při čtení knížky nadávám na špatný překlad, protože to před sebou úplně vidím v originále ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mi nedošlo... až nakonec - společně s Bárou. Tak nevím - buď jsem v minulém životě měl bar nebo v tom současném tam sedávám příliš často:) No a protože tomu tak není, tak to bude asi deformace hojně rozšířená v našich krajích a té se říká \"korupční\":)

    OdpovědětVymazat
  4. Bároovšem nabalilas flašky obě, takže nemyslíš jen na bar, ale i na dítě, zatímco Teo, ten myslí jen na sex:-)))))

    OdpovědětVymazat
  5. Zase mě podceňuješ!Já už jsem pokročilejší. Nemyslím na SEX, ale na SIEBEN...

    OdpovědětVymazat
  6. Báro,jaké to bylo víno?Teo: není to náhodou SECHS? Já myslím, že Mod. mluvila o něčem jiném, co sice má něco společného s čísly, ale ne takto:)

    OdpovědětVymazat
  7. Kamio......něco asi málo asi jo...

    OdpovědětVymazat
  8. VýměnaI takhle se dá střídavě měnit, řekneme údiv nad tým druhým

    OdpovědětVymazat
  9. Katchabo,jednou na to dojedu.Teo,seš lepší, mně to vážně ani kouskem mysli nenapadlo!sedmi, profesní deformace je námět na celý příspěvek, určitě by se v tom spousta lidí našla.Kamio, všechno za flašku, že? *velký smích*Mod, ty máš určitě nějaké informace, které já nemám, že jo?

    OdpovědětVymazat
  10. Báronemáš? tak to asi taky nečteš bulvár:-)))

    OdpovědětVymazat
  11. Kamio,je to suché červené Chemin des Papes z oblasti Côtes du Rhône ... ňami ňamButeo, až jsem si pro mrňouse přišla, hodně jsme se nasmály a samozřejmě, že kromě jiného, si paní to víno ráda nechala.

    OdpovědětVymazat
  12. Kam.ale Teo nečte co píšu, on mě uzře a hned má před očima SIEBEN:-))))

    OdpovědětVymazat
  13. Mod,co mi v tom bulváru uteklo?!

    OdpovědětVymazat
  14. BároWalda, totiž Charlie, Teo:-))

    OdpovědětVymazat
  15. Pochválim sa aj ja: Tiež ma to napadlo ako Tea hneď na začiatku. Ale to bude tým, že my sme už starí skúsení otcovia a Bára je mladá neskúsená mamička.

    OdpovědětVymazat
  16. No jo,bulvár je dneska hustej! lojzo, abych náhodu nebyla starší než ty! Ale na tom nezáleží, poselství mezi řádky je jasné... ano, musím ty flašky omezit *veselý mrk*

    OdpovědětVymazat
  17. Báro, keby aj, to nie je záležitosť dátumu na rodnom liste! ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. lojzo,rodný list? Datum? Co to je?*rozpustilý smějík*

    OdpovědětVymazat
  19. jj...flaška přeci rozhodně neznamená flaška mlíka:-))

    OdpovědětVymazat
  20. Billy,díky za podporu, mlíčňáci byli zatím v převaze.

    OdpovědětVymazat
  21. No Baru......mě to teda doteklo až při druhý otázce, ale... no aspoň je sranda, ne *mrk*

    OdpovědětVymazat
  22. chicht, já myslím, že to nebude profesionální deformace, ale laktační psychóza, co docela dobře začíná fungovat a gumovat v hlavě *bez urážky hroooozně ze široka se chichotající smajl*

    OdpovědětVymazat
  23. Bááááro,to nemá chybu. Kdyby ta tvoje \"opérka\" byla podobně duševně nalomená jako Ty tak to vínko Štěpánkovi prostě dá a hotovo.Když by sis pro něho přijela tak by nezlobil ale jenom by si pro sebe něco broukal.

    OdpovědětVymazat
  24. To je zatím dobré, horší bude, až začneš na baru servírovat mlíko!, když tě někdo požádá o flašku.

    OdpovědětVymazat
  25. Elizo,byl jsem u toho, když hospodskej na objednávku \"dvě jablíčka\" zareagoval tím, že zákazníkovi přines dvě krásný velký zelený jablka... Ale to teda asi nebylo tim, že by třeba čerstvě zdědil sad jabloní... *mrk*

    OdpovědětVymazat
  26. ty se tak mas ze stepanek nema s flaskou problem (uz od utleho veku LOL)! Vzdycky kdyz vidim mimco s flaskou nebo dudlikem tak si v duchu smutne povzdechnu \'vsechny deti to tak hezky umej a to moje ne a ne a ne!\'... vybojovavat si s kojencem samostatnost je tezky, nekdy i na ty tri hodiny ;-) Ale verim ze to utece jako voda a budem bastit vsichni tri priborem (nebo rukama) a budu ho moct nekde konecne (regulerne) NECHAT ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Galahade,a ví se vůbec, čím tě kojila tvoje maminka?Gleep, vždycky je důležité mít to na co svést. Dokud to bude tak fungovat, jsem v pohodě.Elizo, možné je všechno!!!Spoon, já si ale moc nepřeju, aby to utíkalo a stejně to letí jako blázen a nestačím si to užívat. Za chvilku opravdu na ty příbory dojde, ani to nebude moc dlouho trvat.

    OdpovědětVymazat
  28. Baru......těžko říct takhle z hlavy...*mrk*

    OdpovědětVymazat