Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pondělí 19. dubna 2010

...a nejraději chodím po úřadech...

Minipříhoda bez komentáře.

Vejdu do vestibulu, projdu kolem pultu recepce a protože sem moc často nechodím, rozhlédnu se, kam vlastně nasměrovat krok.
Paní za pultíkem si mě všimne a příjemným tónem se zeptá, co potřebuji.

"Nesu přehled OSVČ," řeknu a oplatím úsměv.

"Tamhle si zmáčkněte druhé tlačítko shora," řekne paní a ukáže na takovou tu mašinku, co klientům plive lístečky s čísly v kdejaké bance a na úřadech.

Co řekla, to jsem udělala a vyjel mi tenhle lísteček......

$$OBR439483$$

  
  

16 komentářů:

  1. tak to je hustý!
    To fakt ani nejde komentovat :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak zrovna minulý týden jsem přišla do vestibulu VZP, podala paní, která seděla u jednoho z pultíků přehled a dostala razítko - ani jsem si nesedla, jako vždy.
    A ona: příště už si musíte vzít lísteček!
    Vzpomněla jsem si, že teď tam mají ten automat na pořadí, rozhlédnu se, kolem mne jen jedna další klientka a několik úřednic a říkám: Kvůli tomuhle???
    A ona, že jo.
    Jenže já si ho příště stejně nevezmu:))
    To jsem zvědavá, jestli si ten papír ode mně vezmou i bez lístečku:)

    OdpovědětVymazat
  3. A pak paní dělala překvapenou, když jsi jí obratem přehled dala?!

    OdpovědětVymazat
  4. Nevypadlo té pojišťovně z názvu písmeno N?

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, dobrý.
    Hlavně Mod. tomu nasadila korunu :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Hustý :)) Na to není co říct :))

    OdpovědětVymazat
  7. Chris,u nás je VZP nejlepší pojišťovna, co se týká přístupu ke klientům, tam chodím ráda, ale to je o lidech. Mašinku s čísly tam nemají :-)

    Mod, nevím :-DDD

    OdpovědětVymazat
  8. To all,byla jsem v té vstupní hale sama, přišlo mi to hodně k smíchu a papíry dala paní se slovy, že mě pěkně dostala a ona se také smála a to byl konec, nějak se mi nechtělo se nasrštvat.

    OdpovědětVymazat
  9. To je fajn, že jsi byla tak uvědomělá a nechtěla jsi se nasršnit :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak takhle vypadá opravdovej metal :-)
    Třeba má za úkol zkoumat reakce lidí... a pod pultem je teď na papíře čárka v kolonce \"nenaštval\". Pravděpodobně dost osamocená :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím, že pointa je v tom, že tá pani vykazuje svoju činnosť (a možno aj dostáva odmenu) podľa počtu vydaných lístočkov. Takže keď preberie tie prehľady bez vydanej bumážky, má ten výkon nezaplatený.

    OdpovědětVymazat
  12. Dito,to snad ani není uvědomělé, to je takové moje vnitřní naladění. Jinak by se člověk musel zbláznit.

    Jirko*, to je trefa do černého, to ani jinak být nemohlo!!!

    Lojzo, že by už to došlo tak daleko? Ještěže vím, že jsi starý šprýmař, jinak bych ti na to určitě skočila, zní to tak logicky! :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Opravdu povedene. Uplne vidim tu pani, jak je spokojena, ze ji konecne NIKDO NEOTRAVUJE otazkami. Ach jo...

    OdpovědětVymazat
  14. Terezo,stejně bych tu její práci nechtěla dělat. Někdy by se Recepce měla spíš jmenovat Hromosvodna :-)

    OdpovědětVymazat