Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pondělí 4. února 2008

Už vím,

jak je v pekle.

V setmělé místnosti stojí v rohu postýlka a v ní pravidelně oddechuje maličké, čerstvě narozené miminko. Dětská postýlka vypadá skoro až nepatřičně velká pro ten malý uzlíček, který v ní spočívá.
Je noc a na skříňce svítí malá lampička, aby se celý pokoj neutopil ve tmě.
Noc je příjemná, na počátek května neobvykle teplá. Vzduch proudící z pootevřeného okna si pohrává se záclonou a aniž by bylo slyšet nějaký zvuk, objevují se u postýlky tři stíny. Otevřené dveře do ložnice rodičů se přivřou jen na úzkou špehýrku a stíny se mění na tři zvláštně oděné ženy.
Přistupují k postýlce blíž a dívají se na bezbranné stvořeníčko.

"Budeš milá a chytrá, lidé tě budou mít rádi," pravila první žena s rukou nataženou nad hlavu mininka.

"Budeš mít práci, která tě bude bavit a rodinu, která tě bude milovat." řekla druhá a mávla závojem na své paži.

Třetí žena mlčela.

Dlouho přemýšlela a pak tichým, sotva slyšitelným hlasem řekla:"Vždcky, když si budeš myslet, že jsi šťastná, objevím se já a dokážu ti, jak lehce tě mohu srazit tak hluboko, jak budu chtít."

Prudce se otočila, až jí zavlály dlouhé lehké šaty na hubeném těle a všechny tři byly pryč.

Maličká Bára se trošku zavrtěla v peřince, ale spala dál.

Uplynulo mnoho let.

Třetí sudička seděla ve velkém křesle a  vnitřním zrakem putovala po životech svých svěřenců. Najednou se skoro lekla, jak velký pocit štěstí k ní zavanul z jedné domácnosti.
Zase ta Bára.., zasyčela pohoršeně a soustředěně zkoumala, kde se tolik štěstí najednou vzalo.
Viděla to všechno, nic jí nezůstalo skryto a proto přesně věděla, kam tnout, aby ublížila co nejvíc. A čím víc lidí dokola to zasáhne, tím byla její spokolenost větší.
Je zkušená a svou práci zvládá mistrně. Proto byl její úder promyšlený a hodně krutý.
Potěšila sama sebe natolik, že se natáhla ve svém omšelém křesle do pohodlnější polohy a velmi spokojená usnula.
Takhle dobře už jí dlouho nebylo. 
 

39 komentářů:

  1. Báro,mám husí kůži po celém těle...vyděšeně děsivou.Je mi divně...

    OdpovědětVymazat
  2. Asi tak. Doufám, že to není tak strašné, jak to zní...

    OdpovědětVymazat
  3. To je jak německá pohádka, proboha, doufám, že má aspoň šťastný konec! Co se stalo pak?

    OdpovědětVymazat
  4. Je to ona?http://ateo.cz...al/pict//7.133.jpg

    OdpovědětVymazat
  5. Mirko,tak to máme úplně stejné pocity.Wu, všechno je nesmírně relativní. Ve tři v noci člověku běsi sedí za krkem a jak se rozední \"není to tak strašné, jak to zní..\"@Teo, ta tvoje se příliš hezká. Sedmi, čagi, dál to bude tak, že Bára půjde do sklepa, do starého botníku, tam si podle jedné dobře mířené rady obuje svoje staré kanady, a tu babici hnusnou zadupe do země. Doufám...

    OdpovědětVymazat
  6. To je moc dobrý plán.. prostě se s tím poprat;)

    OdpovědětVymazat
  7. A jak to pokračovalo? O sudbě se dozvěděla hlavní sudička. \"Neuvěřitelná nedbalost..!!\" mrmlala si pod vousy a nechala si neprodleně onu dotyčnou zavolat na kobereček. \"Otoč se!\" přikázala jí hlavní sudička. \"Předkloň se!\". A pak ji beze slova nakopla do té pekelně velké, spuchlé a monstrózní hemoroidové dupy! Zlá sudička vyletěla do oblak, přeletěla půl sluneční soustavy a spadla do Jupitera až to žbluňklo. A byl s ní navždy amen.A od té doby je naštěstí všechno jen na nás!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jétak to jsme se trefily skoro do stejné minuty:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Báro,zadupávám s Tebou....moc Ti to asi nepomůže...Tak hodně sil!

    OdpovědětVymazat
  10. Mod,původně jsem se k blogu nechtěla ani přibližovat, ale nakonec jsem ráda, že jsem to udělala.Mirko, díky, pomůže.Čagi, Kamio, ty kanady jsou o číslo větší než mám nohu, v nich lze někoho nakopnout velmi kvalitně. Škoda jen, že do imaginárních jevů se kope tak blbě.

    OdpovědětVymazat
  11. Báro, doufám, že ty tvoje kanady mají vyztuženou ocelovou špičku...

    OdpovědětVymazat
  12. Báro, vzhledem k tomu, že tu sudici taky potkávám, tak až na ni půjdeš, dej vědět. Přidám se. A zatraceně rád. Taky jí mám plný zuby.

    OdpovědětVymazat
  13. Kamio, bohužel se nepovedl výpočet trajektorie, a tak sonda Sudice-3 na Jupiter nedopadla, pouze jej obletěla, pořídila spoustu fotografií, a vymrštěna gravitačním prakem doletěla zpátky na zem. A ani ji to nebolelo, mrchu zatracenou.

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem v kliduBáro, ať se stalo cokoliv tak Ty to zvládneš. Proč? Protože musíš. Hodně lidí na tebe spoléhá a jeden je na tobě totálně závislý. Takže to zvládneš. Hodně štěstí Ti přeju, ostatní je na Tobě.

    OdpovědětVymazat
  15. Bude líp! Ať je teď jakkoliv blbě, zase bude dobře.

    OdpovědětVymazat
  16. Nech už vám tá sviňa kostnatá spravila čokoľvek, držte sa!

    OdpovědětVymazat
  17. Baru......na tu nepřející sudičku nejlépe vzít sudličku...*mrk*

    OdpovědětVymazat
  18. Báro, ať je to cokoliv, držte se. Všechno špatný jednou přejde. Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  19. ...taky nevim, o co jde, ale rozhodne ti preju, at se vse v dobre obrati...

    OdpovědětVymazat
  20. ...mám pocit,že tá sudička stála aj pri mojej kolíske...

    OdpovědětVymazat
  21. Držím ti palce.Už tím, že o tom dokážeš napsat, jsi napůl vyhrála.

    OdpovědětVymazat
  22. Až ji shoukneš jak svíčku,tak dej vědět. Zaradujeme se s Tebou.

    OdpovědětVymazat
  23. Justasi,[15] omyl! Zapadla tam jak kapka do metanového oceánu a zmražena klesla k jádru, kde ji vysoký tlak a teplota roztavila a rozdrtila na atomy. Předtím, než dopadla, se ještě chuděra vlivem slapových sil roztrhala na devět částí. Důkaz? Zde:http://space.jpl.nasa.gov...640.jpg

    OdpovědětVymazat
  24. Ještěrko,kanady ocelovou špičku nemají, budu to kompenzovat razací kopu.Justasi, já už na ni zbrojím, Rowdy má pravdu, už tím, že jsem ji odtajnila světu, se účinky jejího úderu poněkud zmenšily.Motoneználku, tan jeden závislý mi dává síly hodně a také jedna už méně závislá, ale také hodně milovaná.A díky vám všem, co jste se mnou, je to hodně dobrý pocit.

    OdpovědětVymazat
  25. Bárovidíš a když jsem si stěžovala v lednu já, tak si mne málem z mého vlastního blogu hnala svinským trapem:-)))

    OdpovědětVymazat
  26. Mod,fakt? No to se musím jít podívat... taková drzost ode mne!

    OdpovědětVymazat
  27. Báronebrala jsem to jako drzost, jen, někdy je opravdu všechno nahovno:-))

    OdpovědětVymazat
  28. Bára,no, že je to VELMI ČASTO nahovno, to ráda věřím.

    OdpovědětVymazat
  29. hey co se stalo?! takovyhle naznaky mi nedelaj dobre. Tak aspon posilam virtualni pohlazeni

    OdpovědětVymazat
  30. Tak si myslím, že asi chápu co vám ty sudice babice vyvádějí. Nejhorší jejich reje bývají tak v době, kdy si ti naši mladí myslí, že už jsou úplně nejchytřejší a že snědli všechnu moudrost světa, a ničí za sebou vše, co jsme se snažili po mnoho let vybudovat a do nich dát. Ale vždy je tady někde schoulená, a objeví se ta shrbená malá hodná sudička, co slepí a spraví i to, co se zdá být neslepitelné. A vše bude zase v pohodě, i když už trochu jinak. To není ale nic proti těm plížilkám, neviditelným babám jagám z márnic a a hřbitovů. Tak ty když si něco zamanou, tak to je teprve boj na ostří nožů, a ty se jen tak lehce vyhnat nedají. Takže jestli to nejsou tyhle baby jedovaté, tak tase bude líp, věřte mi. Sice to rve vlasy a chvíli to potrvá, ale ony se dají umořit. A vykopat .

    OdpovědětVymazat
  31. Myslím, Baru, že ty jsi jedna z těch, které řešení najdou a nenechají se sebou vláčet. Všeho dočasu... postesknout si a odrazit se ode dna.

    OdpovědětVymazat
  32. Utkvěl mi dávno veršz nám trochu cizí japonské poezie /tak to chápat/.I na obraze pekla, skřivan na plotě písničku zpívá

    OdpovědětVymazat
  33. Kamio,[25], tam sice nesedí trajektorie, ale hezký... Už dávno jsem neměl na takovéhle věci čas a chuť... Děkuju.Buteo [34], ten verš je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  34. 3. sudičkaMoc mě mrzí, že třetí sudičku má snad každý člověk, kterého jsem poznal (nebo je možná jen 1, ale stíhá \"obhospodařit\" úplně všechny)...

    OdpovědětVymazat
  35. Přiznávám,že několikrát denně chvějivě vejdu /nemám žádná upozorňovátka/.A pak chvíli tupě zírám na motto v záhlaví...Myslím na Tebe, Báro.

    OdpovědětVymazat
  36. Elizo, Zuzi,umořit zlé babice, to bude ono.Jen mi chvíli trvalo, než jsem to byla schopná napsat.Buteo, pěkné, díky.TraLL, občas se to asi týká každého, jen záleží, jak se kdo nechá.Mirko, časem se vždy všechno pomalu začne obracet, tak možná i ty moje chmury. Nesmím se nechat tou babicí uvláčet.

    OdpovědětVymazat