Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

neděle 4. listopadu 2007

Ani zuřit nemůžu, protože jsem stejná.

Kdyby někdo našel můj krásný velký bílý šátek ve vlaku z Veselí nad Moravou do Chebu, tak mi ho pošlete, já tu Alex jednou vážně přetrhnu!

Mám velmi intenzívní pocit, že mohu kandidovat na předsedkyni  Klubu chronických chaotiků na další funkční období.

Drobné příhody, hromadící se pomaloučku během roku, jsem nějak moc veřejně nerozmazávala, činíc tak v domnění, že o čem se nemluví, to jako by neexistovalo. Shovívavě jsem se dívala i na zvětšující se hromádku zapomenutých věcí u mě v baru s nadějí, že se jejich majitelé přece jen jednoho dne zastaví a hromádka se začne zase zmenšovat.
Zatím se tak ovšem neděje, ba naopak mám slušně našlápnuto k otevření obchodu s deštníky, čepicemi, šálami a lichými rukavicemi, kdybych jednou nechtěla být barmankou.
A nejsou to věci jen výše jmenované, exotům věnuji samostatný příspěvek, zaslouží si to.

Jo, to mě přivedlo k myšlence, když si takovouhle nějakou věc kupuji, abych se dobře podívala, zda je opravdu nová, co když má majitel obchodu přátelskou smlouvu s nějakou hospodou v okolí?
 
Ten správný šok se dostavil až teď na podzim.
Zcela normálně jsem chtěla udělat inventuru zimního oblečení, zda bude co nosit ke kočáru, protože předpokládám, že budu venku na výšlapech podstatně více než mnoho let před tím a mé lehké bundy a saka, která znají jen "hop z auta, hop do auta" takovému stavu vůbec neodpovídají.

Stojím před zimní skříní, projíždím ramínka a je to jen přehlídka nevyhovujících muzeálních kousků, které tu visí jen proto, že jsem neměla čas je vyhodit.To je divný... V čem jsem chodila loni?
Musela jsem nad tím chvíli uvažovat a pak jsem zjistila, že mi chybí loňský hlavní kousek zimního oblečení, vlastnoručně ušitý kratší kabátek z neprakticky smetanově bílé vlněné látky.
KDE JE?
V letní skříni také není, v hledacím zoufalství jsem vlítla i k Alex do skříně a uděla revizi i u manžela, kabátek nikde.
Občas se nějaký kousek oblečení povaluje chvíli v autě, ale tohle není ten případ, vždyť jsem ho měla na sobě naposledy někdy v únoru, březnu a teď je listopad.
V duchu jsem se snažila jít po svých stopách, kam by se mohl hledaný kousek zatoulat a pak mi to došlo. Já ho určitě dala po sezóně do čistírny a nevyzvedla.
No, to bude trapas, ale co se dá dělat. Teď se jen modlit, aby ho mezitím neprodali za 50 Kč, jak se to dělává s nevyzvednutými vyčištěnými šaty zcela běžně. Je sice divné, že mi v peněžence nezbyl žádný lístek, ale to bude asi ono, ztratila jsem lísteček a tak na kabát zapomněla.
Nebudu popisovat, jaké veselí jsem způsobila v čistírně, děvčata se smála, až hýkala, ale můj kabát tam nebyl a v zapomenutých a prodaných věcech také ne.
Nechala jsem to plavat, vědoma si poučky nás chaotiků, že se to určitě najde, jak se bude hledat něco jiného.
V pátek volá kamarád, co staví to auto snů, že se mám stavit u něj ve firmě, že mi chce ukázat, jaké mu přišly blinkry a zadní světla a co na to, jako jeho osobní estét, říkám.
K takovým návštěvám nepotřebuji dvakrát pobízet a než by jeden napočítal do deseti, seděla jsem v autě i s mrňousem a jeli jsme na čumendu.
Blinkry skvělé, káva taky a pak došlo na humornou příhodu ze života, jak už 14 dní hledám bílý kabát.
Kamarád se zasmál, zmizel do vedlejší místnosti a když se vrátil, držel v ruce můj drahý hledaný kabátek a tvářil se jako když položím před kocoura misku smetany.
"Ten tu visí na věšáku minimálně třičtvrtě roku..., jen jsem si říkal, kdy ti začne chybět," říkal a vesele mi ho podával...


No nic, řekla bych, že na udržení předsednictví by to stačit mohlo.  

25 komentářů:

  1. Ahoj Báro,ale hlavne, ze se nasel! nekomu stesti preje:-). to ja se se spoustou veci uz nikdy neshledala... ovsem jednou jsem si pujcila na vode od zname bundu a pak jsem ji vzala domu vyprat. ona jela nekam na dovolenou a videli jsme se az po dvou mesicich... tak ji nesu tu bundu... a ona malem oslavovala! pry ze chodila po vsech znamych, kde ji jen mohla nechat a uz ji malem i oplakala (chi i takovi lidi jsou)! stastne to shledani:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj lexulko! Ale ten šok, že kabát, co nosím většinu zimy není vůbec nikde, ten byl teda pořádný! Pořád jsem to nechápala, kde by byl. A tvá historka mi připomněla, že mám doma absolutně cizí SPACÁK.

    OdpovědětVymazat
  3. Hledám brýle. Kovová obruba. Ztmavovací. Neutrální barva. V koženém pouzdře. Nebyly by? ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já dnes odcházel od pultu a pumpový pán za mnou volal \"a tu kartu si nevemete?\" - no já vím, je to vodvárek, chtělo to ujet aspoň 50 km...

    OdpovědětVymazat
  5. Mikine,takové nemám, ale mohu poskytnout kolo skádačku, leží tam už druhý rok.

    OdpovědětVymazat
  6. Rowdy,kdyby byl pumpový pán recesista, tak bys těch kilometrů možná ujel i více.

    OdpovědětVymazat
  7. Skládačku jsem kdysi chtěl. Moc jsem ji sestřenici záviděl. Považ ty možnosti, zlomit kolo a převézt jej v autě. Až mnohem později jsem zjistil jak blbě se na skládačce jezdí. Už ji nechci, ale díkes za nabídku. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Znají míruV průběhu výběru z bankomatu hovor. Po ukončení jsem řádně odebral kartu i peníz, vloni tam zůstal. Mobil jsem začal hledat až u auta zaparkovaného na druhé straně Ltm náměstí. Proto mám nové číslo a jen jsem byl zvědav, co mi tam nálezce zanechal, za dvě hodiny, než jsem dojel domů. Věřte, že nic, stačila mu stará Nokia 2610. Takže někdo ani nepotřebuje mít miliony. Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  9. Baro,bud rada, ze ten spacak neni dreveny;-D chi.. mimochodem, vis, jaky rozdil je mezi drevenou tuzkou a drevenym spacakem??v naplni:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Lepší pointa by byla, kdyby Ti kamarád vesele podal chybějící kalhotky. :)

    OdpovědětVymazat
  11. My sme raz dali vyčistiť koberec. Kým bol v čistiarni, rozhodli sme sa, že nám vlastne nechýba a že izba bude lepšia bez neho. Tak sme naň pozabudli a spomenuli sme si až po cca troch mesiacoch, keď sme ho chceli venovať príbuznej, ktorá prejavila záujem. Nuž som zašiel do dotyčnej čistiarne na opačnom konci mesta... A pointa? Nielenže tam nebol náš koberec, ale medzičasom zrušili aj čistiareň.

    OdpovědětVymazat
  12. Mikine,že tys viděl, jak se skládačka pd někým sama složila? Je to nesmírně veselý pohled.Buteo, teď si představ, že soused zapomíná mobil všude, kam přijde a vždycky se mu zatím vrátil. Nechápu.lexulko, dobrý!!! *smíchy padá ze židle*Teo, je to ještě daleko horší, než si myslíš. On si kupuje odpadové hadry na čištění soustruhů a jednou bylo v balíku samé dětské prádélko. Dlouho se nemohl zbavit zlomyslně veselého názvu \"Dílna u pedofila\".lojzo, to je příhoda jako hrom! Tos mě fakt rozesmál, dnes je to naprosto možné!

    OdpovědětVymazat
  13. Báro,myslím, že můžeš směle kandidovat na předsedu, lepšího by totiž jistě nenašli;) Věci se obvykle najdou, až se nehledají a nejlépe týden poté, co se koupí od stejného druhu nový kousek:)

    OdpovědětVymazat
  14. Báro, to teda stojí za to :) Já bych se hlásila o nějaký ten deštník, poté, co jsem zapomněla v autobuse svůj 12tý, jsem se na deštníky vybodla a nosím buď kapucu nebo slušivý klobouk :D

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem jednou zapomněla v šatně ve škole aktovku, ani by mi doma nechyběla, ale stejně jsem se pro ni raději vrátila, ty řeči za ztracené hodinky, zapomenuté deštníky a šály... už tak toho bylo tehdy dost. Od té doby trpím mindrákem, že jsem hrozný ztráceč věcí. Vidím, že v tom ale nejsem sama;-)

    OdpovědětVymazat
  16. a ještě tuhle:Jeden známý při nasedání do auta nechal na zemi svůj kufřík a odjel. Po nějaké době začal hledat mobil, zjistil tedy, že nemá kufr, ve kterém ho měl a tak se vracel zpátky (na Slovensko). Na pustém parkovišti ho už nenašel a tak šel na policii. Tam kufřík měli, ovšem už nepoužitelný. Nálezce ohlásil policii kufr uprostřed parkoviště a v době těsně po teroristických útocích nechtěli nic riskovat...:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Můj syn zapomněl jednou u sámošky naší pesu, prostě ji vzal ven, šel si koupit zmrzlinu v sobotu ráno, pesu uvázal u dveří a pak prostě odběhl. Domů se vrátil kolem 13té na oběd, bez pesy. Seděla tam chudák 3 hodiny, v sámošce už zavřeno:-((( Strašné:-)))

    OdpovědětVymazat
  18. Naší nebožce čubce se stalo to samé co vaší pese. Dcera postrádá pěknou tmavomodrou bundu ( to jen na okraj z těch posledních), já nechala kartu na poště, tam naštěstí věděli jméno cože jsem to platila, s věcmi v čistírně, nebo botama ve správě jsme se už rozloučili. No taky bylo dítě v družině ( tatínek měl službu), až ho přivedla \" souška\". Ale teď mám takového nějakého skřítka, dva dny věc absolutně nenajditelná, a pak to něco je najednou uprostřed stolu, a podobně. K uzoufání!! Pravidelně se to opakuje.

    OdpovědětVymazat
  19. Baru,Ty si jednou někde necháš hlavu *úsměv*

    OdpovědětVymazat
  20. Kamio,třeba takovou externí disketovou mechaniku k ntb, já vím...sedmi, klidně by sis mohla vybrat i barvu deštníku, ale převládá tmavě modrá.čagi, nás zapomínačů a ztrácečů je mraky, ale známý s kufříkem je BOMBA!Mod, zapomenutá pesa je variací na zapomenuté dítě před obchodem a zapomenutého manžela ve čtecím koutku (čti: regálem s časopisy) kdejakého superhypermarketu.To je dobře, že to nesla tak klidně, nekeří psi by zbourali obchod.Elizo a odtud plyne má poučka, že se něco najde, až se hnedá jiná věc.Galahade, na hlavu si musím dávat pozor, protože zdravotní pojišťovny prý na novou nepřispívají.

    OdpovědětVymazat
  21. Právě, Baru. právě...*mrk*

    OdpovědětVymazat
  22. Kamio,a nechtěl bys jednu, když mám teď dvě?

    OdpovědětVymazat
  23. Báro,raději ne, co kdybys druhý den tu zbývající (nedarovanou) někde založila...

    OdpovědětVymazat
  24. Kamio,jak chceš, ale abys nelitoval.

    OdpovědětVymazat