Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

středa 15. srpna 2007

Vybrala jsem ze své dnešní mailové schránky.

Přísně důvěrné.

Skoro dva dny jsem neměla čas mrknout se do mailu (já vím, je to ostudné) a tím spíš jsem dnes žasla, co mě tam čekalo.
Zejména kouzelně formulované vynadání, že jsem si dovolila zapomenout na důležité narozeniny důležitého člověka.

"Jako přílohu Vám zasílám odpověď na Vaši zprávu. Jelikož mě potěšila, považuji ji za zdravici k mým 86. narozeninám."

Ach jo, na tohle se nedá dělat nic jiného, než tlouct hlavou do zdi alespoň 15 minut!

A ještě jedna zpráva od téhož člověka, bohéma tělem i duší, připomínajícího mi Salvátora Dalího:
"Nabízím Vám, z důvodu velké náklonnosti, tu drahou a unikátní věc zcela zadarmo, i když je o mně široko daleko známo, že vše, co jsem rozdal, ještě mám."

Tak snad nemám tak velký průšvih s tou zapomenutou gratulací. (provinilý úsměv)

  

7 komentářů:

  1. Ta druhá zpráva je geniální! To je přímo umělecké dílo. Připomnělo mi to knihu \"Mramor se jí studený\"...

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám bohužel včera, dnes a zítra absolutní intelektuální mínus:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, jestli je dotyčnému opravdu 86 tak má můj obdiv, že umí sám poslat email (rozverný smajl). Našemu tatíkovi je 70 s počítačema dělal půlku? (no to asi ne, to ještě počítače nebyly) života a dnes, když si k tomu sedne, tak musí mít někoho po ruce, kdo mu pomáhá se základníma úkonama. Všechno se vytratí...

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, zapomenout na narozeniny. Jen jedno v životě jsme neposlali babičce pohled, když jsme byli v Irsku a naservírovala nám to s půlročním zpožděním, ale o to více osolené...

    OdpovědětVymazat
  5. Kojote,celý ten člověk je neuvěřitelné boží dílo. *úsměv člověka, který má to štěstí ho znát*Mod, u tebe je to přechodné, ale co mají říkat ti, u kterých se to standardní stav.Gleep, moji rodiče to mají úplně stejně jako tvoji. Skoro by to bylo na samostatný příspěvek.sunfreedom, není nic horšího než zapomenout na narozeniny někoho, kdo si ne tom zakládá. Na moje narozeniny kolikrát zapomenu i já sama.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten bohém je malíř? Nebo sochař? Jeho nabídka je opavdu unikátní... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teo,snad by se dal nazvat spisovatelem, i když jeho knihy a články jsou ryze odborné. Umění, v němž však dosáhl vrcholu, je umění žít.

    OdpovědětVymazat