Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

neděle 4. ledna 2009

Silvestr s mrtvým teroristou...

...

Na četné dotazy tedy nakonec musím říci, že to byl jeden z nejlepších Silvestrů poslední doby. Den před tou globální veselicí mi zavolal kamarád Elektronik, co jsem spolu v takovém kamarádsko-pracovním vztahu asi 20:80.
"Jak se máš, pracuješ?" zeptal se a já, znalá věci byla hned doma:"Noo, nepracuji, ale když voláš, tak asi budu, že?"
"To právě nebudeš, já se chci zeptat, co budeš dělat na Silvestra."
"Nic," zněla moje lakonická odpověď.
"A nechtěla bys se mnou jet na Čeladnou?"
JOOOOOOOOO!!!!!

Domluveno, zařízeno.

Ovšem domluva původní byla, že s námi pojede i malý Destruktor. Začala jsem se chystat a těšit. Jenže 31. ráno to se to začalo trochu kazit a já nakonec jela sama, bez Destruktorka.
Ten zůstal v péči svého tatínka a Alex jsem i se svým autem předala v odpoledních hodinách do ochrany tří snaživých mladíků na chatu u přehrady.

Majíc takto zabezpečeny obě své děti (sakra, nebylo by bezpečnější, dát je hlídat Ježibabě do Perníkové chaloupky?), zatroubil mi před domem dobře naladěný Elektronik, opatrně jsem přidala své flašky a napečené slané dobroty k jeho kytaře  a mohlo se jet.
Pohodlné autíčko frčelo známým severním směrem a než jsme třikrát mávli stěračema, byli jsme na místě. Celou cestu nás provázel pohled na Měsíc s Venuší (díky Kamio, trochu jsem se dohadovali, co je to za"hvězdičku"), který tak krásně vyfotil Roj.

Je to zvláštní pocit, přijít někam, kde jsem ještě před pěti minutami nikoho neznala a najednou tam být v prima společnosti jako doma. Věkově jsem sice měli rozstřel přes dvě generace, ale to nic nebránilo tomu, abychom se skvěle bavili.
Začali jsme červeným vínem, o půlnoci prostřídali se šampusem a zámožná klientela z protějšího hotelu Prosper se nám postarala o bezva ohňostroj.
Pro někoho konec večera, pro nás začátek.
Po příchodu z náměstíčka zpátky do tepla, udělala paní domácí "čáry máry" a uprostřed obýváku vyčarovala z dvojité sedačky obrovskou válecí plochu, kam jsme se všichni různě poházeli, doprostřed přišla vodní dýmka s neuvěřitelně voňavým tabáčkem (jó, profík se nezapře) a začala čajová seance a když říkám čajová, tam myslím opravdická ČAJOVÁ, se vším, co si může člověk jen vymyslet.
A protože se mezi takovéhle fundované čajmeny nedostanu každý den, náležitě jsem si to užila.
Otrava čajem byla otázka jen dvou hodin :-)
Když už nás od smíchu bolely svaly mezi žebry, napadlo někoho dorazit se u Mrtvého Achmeda.


Jenže pak už bylo skoro ráno, mladí se začali ztrácet do svých pokojů a ke svým noťasům a my starší, odpadli tak nějak samovolně, i když o spaní nemohla být ani řeč, ten čaj mě rozvibrovával ještě další den odpoledne.
Jak jsem tam tak ležela, měla jsem najednou spoustu času rozebrat si v duchu co mě čeká v dalších týdnech, kam chci, aby to došlo a kam ne, co vlastně očekávám od sebe i od lidí kolem sebe a tak nějak si to řadila dle priorit, až najednou svítalo. Postupně se nám to probouzelo a přátelská snídaně (mně čaj nééé) uzavřela náš výlet.
Když jsem odjížděli, celá Čeladná a okolí bylo zaplaveno slunečními paprsky, nesmělá sněhová vrstvička se třpytila jako v kýčovitých novoročenkách a mě bylo hezky.
Děkuji vám všem a ráda se zase vrátím!   


 

22 komentářů:

  1. to zní moc hezky a jsem ráda, že sis to takhle užila :)Mrtvý Achmed nemá chybu, Jeff Dunham je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký Silvestr, neplánované akce jsou mnohdy úplně ty nejlepší...

    OdpovědětVymazat
  3. Silence I KILL YOU :-)Se stane mym letosnim valecnym pokrikem :oDDPresne tenhle \"druh humoru\" mi sedi!!!!Bajecny !Boli me od smichu pusa i pupicek :oD

    OdpovědětVymazat
  4. Tys byla tak blizoučko! Silvestr v Beskydech je holt paráda, no ni? Já si na Nový rok taky všimla, že je nádherné počasí, ovšem můj nápad vylézt na Lysou byl vzdálen našim možnostem. Taky jsme disponovali vodárnou, ale u čaje jsme bohužel (nebo bohudík?) nezůstali. Ale asi se líbilo, takže plánujeme půlení roku někdy koncem června, tzv. letní hry, a to by ses možná mohla posunout i s Destruktorkem z Čeladné na Ovici, co říkáš? ;)

    OdpovědětVymazat
  5. paja-ostrovanka4. ledna 2009 v 18:50

    silvestr uz jedine neplanovany!!

    OdpovědětVymazat
  6. Dewberry,bylo to nad očekávání fajn!Zuzi, podezřívala jsem Elektronika, že si to přečetl u mě na blogu, ale přísahal, že ne. Byla to jemn taková příjemná náhoda.čagi, však jsem jela kolem cedulí 5km... Beskydy jsou krásné!Pájo, ale ty nervy, jestli něco vyjde nebo ne!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Achmed,to je můj nesmrtený oblíbenec :-)))) Jinak Tvoje čajová párty potvrzuje moji teorii o neplánovaných akcích. Čím déle něco plánujeme, tím víc se na to těšíme, tím víc od toho očekáváme a o to víc jsme pak zklamaní. Nejlepší mejdla začínají slovy: skočíme jenom na jedno pivko.

    OdpovědětVymazat
  8. Báro,Achmeda jsem, přiznávám, objevil teprve nedávno a musím říci že jsem při něm dosti hýkal a následně lovil na youtube další díly. :-DVidíš, jaký jsi nakonec měla pohodový Silvestr! ;-)Neodpustím si ale malé novosaisonní rýpnutí - mé oblíbené přechodníky: Tedy, za předpokladu, že se necítíš býti chlapem, tak snad raději \"Majíc\"! :-P :-D

    OdpovědětVymazat
  9. V Beskydech jsem strávila nesčetně Silvestrů, byly úžasné nikoliv místem, ale mými přáteli, protože každý Silvestr, jako kterýkoliv jiný večer, co sem s nima strávila kdekoliv, byl úžasný:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Motoneználku,původně jsem chtěla napsat, že je škoda, že takové neplánované akce se mi dějí tak jednou za deset let, ale to bych kecala, zrovna letos bych jich napočítala asi více. Taková jedna letní oPÉKačka byla též super, zrovna tak jako být jedinými hosty na Stodolní, to se dlouho pamatuje :-)Vojto, teď jsi mě dostal, protože já svědomitě dbajíc tvé \"šukající\" poučky, jsem to ve snaze mít co nejsprávněji, napsala úplně blbě... jdu to opravit. *stydlík*

    OdpovědětVymazat
  11. Mod,Těší mě, že už jsi ve stavu, kdy můžeš sedět u soustruhu! Já byla ráda za lidi i za Beskydy. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Mám dotaz k té šukající poučce, mohla bych být také poučena, abych to nevorala? díky

    OdpovědětVymazat
  13. Bárosem si tu čekala až bude čas bna prášek, jinak je pravda taková, že už nemůžu ležet:-))No a za chvíli se zkusím probrodit závějemi k autok, vyndat oznámení a zavolat do Prahy na počtu, jestli by mi tam ten dopis nechali o pár dní dýl. Faktem je, že to vždycky slíbí ochotně, ale stejně ho vrátěj, takže prosím Tě, kdyby se Ti náhodou vrátil, nezlob se, odpusť mi a pošli mi ho znovu:))

    OdpovědětVymazat
  14. Šukání...Tož to je tak: Naše milá promiskuitní nymfomanka Božena Němcová svou \"Babičkou\" totálně zblbla tři čtvrtiny národa. Větu \"Babička šukajíc po sednici...\" zná snad každý, leč mnozí z toho odvodili, že přechodník jakéhokoliv slovesa vytvoříme transformací koncovky na -íc. Tento paskvil, jak jste si zajisté všimli, jest hojně používán takřka všude, dokonce i v oficiálním tisku aj tlači(c). Vždy si v této souvislosti vzpomenu na mojí skvělou češtinářku ze základky, jež, když se někdo snažil použitím (blbých) přechodníků o intelektuálno ve slohovce, hvízdla mu tam kuli s poznámkou: \"Proč používáš přechodníky, když je neumíš, blbče!\" :-DNo nic, zpět k tématu. Přechodníky, stejnak jako ostatní slovesa, mají rody, časy, čísla... Skloňují se podle několika vzorů, ke kterým náleží ještě přechodníky nepravidelné - jak jinak v češtině. ;-) To si račte vyhledati v pravidlech. Zkráceně: Babička sice šukajíc, avšak dědeček šukaje, a oba společně šukajíce (č. jed., rod žen., čas přít. - č. jed., rod muž., čas přít. - č. mn., čas přít.).Tolik asi v krátkosti k tomu šukání.

    OdpovědětVymazat
  15. Zuzi,tušila jsem, že to Vojta nevydrží a vyčerpávjícím způsobem ti to vysvětlí.Tímto ti, Vojto, děkuji za \"kratičkou a stručnou\" instruktáž. :-DMod, budu ti to tak dlouho posílat, dokud si to nevyzvedneš :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Cheorchio,a teď se ještě naučit tak hezky koulet očima a máš krásné estrádní číslo na příštího Silvestra :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Škoda, že já už takto strávený Silvestr skoro nepamatuji, či o prázdninách táboráček. Bohužel, časy se mění.....

    OdpovědětVymazat
  18. Taky jsem Sivestra travila s nekolika takovymi \"achmedy\". Mrtvy ale nebyl ani jeden. Takovy humor bych se jim trochu bala pustit :P

    OdpovědětVymazat
  19. Elizo,ale táboráček by zase nemusel být takový problém, co? Třeba bys i rodinu překvapila, s něčím takovým přijít :)Kharmino, ač to není urážlivé, přece jen mají jiný smysl pro humor a něco takového bych si též nedovolila jim pustit. Aaach, to by mohlo skončit velkým nedorozuměním!Se živými... to muselo být mnohem lepší /mnohoznačný mrk/

    OdpovědětVymazat
  20. Baruš, to on občas i jeale býval mnohem a mnohem častěji a ve větším vydání. Teď už skoro nikdy nelze všechny sjednotit ve stejnou dobu. Ale jak nahlásím že maso je naloženo, dřeva dosti, tak pak už se jenom modlíme za počasí. Ale přeci jenom to bývalo před dvaceti lety bujarejší a častější.

    OdpovědětVymazat
  21. Ja to umimKoulet ocima:-))Jinak jsem s laskavym dovolenim,Ahmeda poslala do sveta a vsichni me ted ukrutne chvalí,jaky mam smysl pro humor:oDJe to bajecny klipek,diky

    OdpovědětVymazat
  22. Elizo,i já bývala před dvaceti lety výrazně bujarejší, nejen táboráky :-DCheorchio, to je dobře, že Achmed pobaví, už mám na Youtube i Destruktorka, ale s Achmedem je větší psina.

    OdpovědětVymazat