Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

sobota 12. srpna 2006

Pomerančové slunce

Skvělý koktejl do horkého dneVždy, když přemýšlím, čím své milé potěšít a překvapit, prolistuji tu hromadu kuchařek co se mi v knihovně nasbíralo, tam kouknu, tam si založím, pak přijde ta správná inspirace a někdy se to povede, někdy je první pokus zároveň posledním.

Ale když se něco povede obzvlášť, může z toho být na baru trvalka přes celou sezónu. Takové je i POMERANČOVÉ SLUNCE.
100 ml vermutu bitter
šťáva z půlky limetky
šťáva z jednoho středního pomeranče
3-4 kostky ledu

Do vyšší sklenice se silným dnem dám led, přeliju vermutem (může být i campari), pak šťávu z limetky a opatrně po stěně sklenice šťávu z pomeranče. Dozdobí s etenkým plátkem pomeranče.

Jen ten horký letní den se dnes jaksi nedostavil, za oknem prší a je nevlídno a tak nevím, jestli jsem neměla hodit do placu spíš sklenici punče...

1 komentář:

  1. Tajemství?Já jsem nikdy nikomu žádný recept nedal. Když se mi něco dobře podařilo, tak jsem rtealizoval sám, když se to nepovedlo, tak bych to nevypustil. Nejedná se pochopitelně o žádné kulinářství, ale o prozaický technický obor.

    OdpovědětVymazat