Tuhle debatu začala nevinná poznámka jednoho hosta v baru o tom, že si koupil novou oktávku kombi, aby si udělal radost.
Chápu, ale stejně mi to přišlo zvláštní.
Asi jsem nebyla sama, protože jeho společník se toho hned chytil a nevěřícně se zeptal:"Ty máš oktávku jako auto pro radost? A co je pro tebe auto pro práci?"
"Taky oktávka...," řekl udiveně její majitel.
"To je pěkná blbost," utrousil jen tak na okraj jiný host, jako kdyby mi přečetl myšlenku.
"A jaké je vlastně auto pro radost?" hodila jsem do placu otázku, jejíž zodpovězení se postupně klubalo skoro celý večer.
Výsledkem mnohdy vášnivé debaty byl většinově zvolen malý divoký kabriolet, kterým se jezdí jen když je pěkně, který je dost našlápnutý, aby uměl zvednout hladinu adrenalinu a samozřejmě musí být dostatečně krásný, aby sloužil i jako kočkolap.
Létaly různé značky, ale pánové netušili, že v tomhle já už mám dávno jasno.
LOTUS 7. Kultovní roadster, který nemohu přejít jen pár větami a určitě se k němu co nejdříve ještě vrátím.
Dnes to totiž bude o jedné české povedené replice s názvem Kaipan 57.
Jakmile se přestal Lotus seven v roce 1973 vyrábět, koupila výrobní práva na tento model firma Caterham Cars a vyrábí jej dodnes.
V dalších zemích Evropy se pak jako houby po dešti začínají objevovat repliky jako je Rush, Irmsher, Donkervoort, Westfield a také náš český Kaipan.
Všechno začalo Kaipanem 47 s motorem Ford OHC, ale v roce 2003 ho vystřídal Kaipan 57, divoch s motorem Audi 1,8 Turbo 20v 2xOHC.
Technické parametry je možné najít na kaipaních stránkách, fotogalerii také a to nejdůležitější - je tam i ceník.
Tohle všechno jsme s kamarádem věděli, ale také jsme z veteránských srazů měli hodně informací o soukromých dovozcích různých dalších stavebnic replik, převážně z Anglie a dokonce za nižší ceny, než je Kaipan.
Vypadalo to ohromně. Roadster postavený doma, za cenu do 200 000 Kč!
Ale nic není tak jednoduché, jak se na první pohled zdálo.
Problém se jmenuje SPZ!
Postupně jsme navštívili několik nešťasníků, kterým v garáži pod plachtou smutně ležely všelijaké stavebnice v různém stavu nedodělání, protože věta při koupi:"S SPZ už se to NĚJAK udělá," se ukázala jako holý nesmysl, ať už měl dotyčný strejdu na Odboru dopravy nebo u veteránistů, výsledek byl vždy stejný.
"Jezdi si s tím po poli, tohle nezlegalizuješ."
A tak zůstal Kaipan jako jediná možnost, jak si roadster postavit a užít si s ním na silnicích tu pravou radost.
Majitel naší druhé největší automobilky, hned po Škodě Mladá Boleslav, (ano, je to opravdu tak, i když se to při 38mi vyrobených kusech v letech 2003-2005 zdá směšné) Michal Hradský to má se všemi atesty a zkouškami, takže jakmile je auto postaveno, jede se k němu do Smržovky na technickou prohlídku a je-li vše v pořádku, odjíždí se s normálním velkým techničákem.
To rozhodlo.
Takže nyní jsme ve fázi velikého šetření na základní stavebnici a chystání potřebných věcí, které stavebnice neobsahuje. Jedná se hlavně o motor, převodovku, kola, světla, čalounění na sedačky, výfuky ...a...a...a spoustu dalšího, protože ze Smržovky přijede za 174000 Kč pouze sada laminátů na karoserii, rám, skelet na sedačky, příruba převodovky, rám předního okna a hlavně! DOMUMENTACE a příslib toho velkého techničáku.
A snaž se nadšenče!
Ještě pro úplnost dodávám, že od léta 2006 existuje i roadster vycházející z Favorita (tím zároveň naznačuji jaké skupině kutilů je určen) Kaipan 14.
Začali jsme elektrikou a elektronikou. Kdo na obrázku najde palubní počítač, postupuje do dalšího kola.
$$OBR188601$$
Motor už je také nachystaný
$$OBR188607$$
Jednou by měl vypadat takhle:
$$OBR188603$$
A celá ta krása je zatím jen na výkresech a v hlavě (tyto dva obrázky jsou použity z oficiálních stránek www.kaipan.cz)
$$OBR188606$$
$$OBR188605$$
A jako poslední obrázek je hlavní vchod do továrny ve Smržovce, v níž se kdysi, za socialismu a snad i před tím, dělaly plechovky a dnes vlastně taky...
$$OBR188604$$
Zápal, znalosti, sloh, fotodokumentace. Vědí o Tobě v redakci AMRu?Pokud jsem ještě nedal k pololetí 1, tak je tam.
OdpovědětVymazatButeo,díky, víš jaký to byl svátek, strávit půl dne ve Smržovce, v kaipaním ráji a pan Hradský se nám fantasticky věnoval, všechno nám ukázal a vysvětlil. Zlí jazykové by řekly(i), bodejť néé za dvěstělitrů, ale já to tak rozhodně nebrala!
OdpovědětVymazatDoufám, že napíšeš mnoho zajimavých příhod z tvorby autíčka a taky postupně budeš dokumentovat, ať vidíme, jak to narůstá. Prosím
OdpovědětVymazatButeo,určitě. zatím se to zadrhlo na zprovoznění počítače, protože \"rozbrblat\" samostatný motor na stojanu je těžký oříšek. Elektronika tě nepustí přes svítící kontrolky chybějícího airbagu, milionu chybějících relátek, speciálního spínače pod pedálem spojky...a já si ještě v této pohnuté atmosféře dovolím laškovat a tvrdit, že až ta chybová hlášení všechna odstraníme, tak to začne řvát:\"Nemám střechu, nemám střechu!
OdpovědětVymazatTohle je hezké autíčko. Ale ... k té poznámce na začátku ... já mám také oktávku kombi pro práci. Ale mám ji také pro radost, prostě se mi to auto líbí. To víš. Kdyby se nám (chlapům) líbily stejné holky, už jsme dávno vymřeli.
OdpovědětVymazatNádherné auto, onehda jsem to viděla v TV s tím pánem co ty skládačky případně auta dělá, ještěže to neviděl můj muž!!!Ano tohle je auto pro radost, tomu rozumím:-)))
OdpovědětVymazatGombo,taky mám radost z auta, které používám pro práci, cítím tam takový jemný rozdíl, tak, jak to čeština a moje pocity občas dělají:mít z auta radost a mít auto pro radost- auto pro radost nepracuje :)))Ale už to raději nebudu pitvat nebo sem vlítne někdo a napíše mi, že mít auto pro radost je pěkná blbost a že pro radost je jenom kůň a bude vymalováno :)))Mod, bylo to v televizi několikrát, dokonce jednoho Kaipana mu novináři rozbili a já už se moc těším 7.7.2007 na veliké setkání Lotusů 7 (seven slaví letos 50 let, bude to velké - Rowdy, zase jeden kulatý!) a jejich replik v České Lípě. Určitě tam bude co vidět!
OdpovědětVymazatKamilicLetos už jsi druhá, kdo mi Kaipana připomněl, ale takhle teda je to super:-) Pro nás, co nemáme garáže je auto pro radost spíše noční můrou, protože musí imrvére stát venku na ulici... maximální kompromis tedy je náš Mégane Coupé (asi o něm budu muset napsat a ukázat fotky.) I tak jsem ale řešil uloupnuté logo a v prvním týdnu škrábanec od klíče. Deset let staré auto (i když krásné a jako nové). Chápete to?http://kamilic.bloguje.cz/412143-at-mu-ruka-zasmradne-a-pokrivi-ho-kretena.phpA Oktávka kombi je pěkné auto, ze všech kombíků na mě působí nejsportovnějším dojmem, prostě ten zadek s těmi koly, to je majstrštyk!!! :))
OdpovědětVymazatNo Báro co dodat. Krásný sen, který se vám jednou splní. Za sebe dodávám, že já mám radost, když mám vůbec nějaké auto, takže auto pro radost by pro mě byl fakt luxus.Ale přítel by tu skládačku složil za pár dnů a jel by si pro techničák. Vždycky se jenom divím, když ze součástek složí motor a auto pak jede. Jemu to připadá normální, umět to. Kdybych byla jednou při penězích, tak mu tu skládačku koupím. Ale zas nevím, jestli by pak dělal něco jiného něž se věnoval.... té plechovce. :))
OdpovědětVymazatKaipan je nádherné auto, brala bych to hned... jenže je k tomu potřeba ta garáž, a to jaksi nemáme... BTW nejhezčí kombi je podle mne Alfa Romeo 159 Sportwagon ;)
OdpovědětVymazatLotus má štýl......a je vlastně jedno kterej. Ať už Esprit, divně neotesanej Europe nebo třeba celkem novej Exige... jeden hezčí, než druhej. Ale ta sedmička...ta sedmička...:-)
OdpovědětVymazatzas mi jednou došly slova...;-) Báro ty jsi vážně renesanční člověk, máš mou poklonu a obdiv...
OdpovědětVymazatKamiliči,když jsem si dovezla nové auto, tak manžel měl něco rozdělané v garáži a já musela parkovat venku. Za tu dobu jsem měla 2x zlomený zadní stěrač a šroubovákem několika hlubokými vrypy odpáčené tu velké logo VW z kufru...Nové stálo 800 Kč.. a to je v mrňavé vesnici, na boční cestě, nedej bože nějaké sídliště
OdpovědětVymazatNová oktávkaje hezká, s tím se nedá než souhlasit. Kdysi jsem musela volit mezi oktávkou a pasatem, vyhrál pasat. Dnes už by to bylo opačně.Helazd, to zase není taková \"skládačka\" při střízlivém odhadu je to tak rok a půl až dva roky práce a rachlost všeho se řídí penězmi. Předpokládáme, že kompletní cena hotového bude kolem 400 tis. pokud si většinu udělá kamarád sám.Ale všecho se bohužel ukutit nedá.Fade, Alfa Romeo je taky srdeční záležitost. Bylo hodně poznat, když jejich hlavní designer přeběhl k Seatu a udělal z těch obyčejných aut také pěkné kousky s \"alfí\" dravostí.
OdpovědětVymazatFároTy brďo to je fárko. No až to tvoje vyjede na ulici tak to bude něco. ;)
OdpovědětVymazatGalahade,škoda, že já jako ženská nikdy neocením tu jeho vlastnost jako kočkolapu :)))Ale ta sedmička je magická ...co asi přinese ještě?Mayo, já jsem jen takový \"přidržovač\" a ve chvílích pracovní únavy \"ďábel našeptavač.\" Hlavní hrdina tohohle snu je hlavně vodnář a proto vím, že o bude perfektní a dotáhne to do konce.
OdpovědětVymazatJaktože neoceníš...živočišný druh Felis Silvestris má jistě i své samce... Tak proč bys nemohla lapat kocoury?;-)
OdpovědětVymazatTý jo,to je bezva pohodový autíčko :-) Já sice na motory moc nejsem a pro radost mám jiný věci, ale u tohodle bych se snad i zamyslela ...
OdpovědětVymazatGalahade,teď jsi mě přinutil z hloubi duše se zamyslet. Ty jsi mistr dvojsmyslů! Leda že bych občas nějakého kocoura protočila mezi gumou a blatníkem.Na kocoury jsou přece jiná lapadla!
OdpovědětVymazatMagrátko,to je v rámci střídání různých radostí :)
OdpovědětVymazatGalahade,jóó tak \"Felis\"?! Nooo ... tak to si počkej, až to tady zachytí Mod...To pak bude takový kaipan, že se budem všichni divit:))Báro: Nějak si to přesně nevzpomínám, ale nedávno ses někde (u mě) pohoršovala nad Mod., jak je morbidní s tím bambusovým mučeníčkem. No a ejhle! Najednou kocour frčí mezi gumou a blatníkem a nejde zastavit:))
OdpovědětVymazatKamiliči,to se stalo sousedce, že vždycky přijela domů a kocour si vyskočil na přední kolo, měl tam teplo od motoru.No a jednou musela sousedka hned zase odjet a kocoura si nevšimla... a tehdy vznikl termín \"protočený kocour.\"
OdpovědětVymazat[7] Báro, ctím Tvůj smysl pro ČJ, máš pravdu. I když ... ta oktávka ...[8] Kamiliči, díky za zastání :-)[15] Báro, znovu smekám. Takhle chválit oktávku!
OdpovědětVymazat:-)Báro, mistr dvojsmyslů asi nejsem... Ale docela by mě zajímala ta \"jiná lapadla na kocoury\"... Jeden takovej by rád věděl na co si dát pozor...;-)Kamiliči, co tě tak zaujalo na latinském jméně kočky divoké? Resp. co by na něm mělo zaujmout Mod...?
OdpovědětVymazatGalahade,počkej, ona ti to Mod. vysvětlí, ona to občas smýkne rovnou k tomu \"letní hra na tři\" ... neříkej mi, že nevíš:)) Ale nerozvádějme to moc:))
OdpovědětVymazatGalahade,pozor si musíš dávat neustále a na všechno. Třeba i na růžové proužky v blonďatých vlasech u dívek vzbuzujících chuť na mléko :)))))
OdpovědětVymazat:-DLetní hra na tři? To znám... to je fajn. Ale bůh ví čim to je, že zrovna v létě jí moc nehraju... No nebudem to pitvat...Báro - před růžovými pramínky ve vlasech dívek vzbuzujících chuť na mléko se chráním jednoduše ale účinně - pivem! Funguje perfektně. Když jsem se Tě na ty lapadla ptal, doufal jsem, že zmíníš něco decentnějšího a tím obtížněji odhalitelného...;-)
OdpovědětVymazatDneska jsem mimo smysly, takže nechoďte na mě s dvojsmysly nebo jinými neymysly:-))
OdpovědětVymazatMod....já se tak těšil:-/
OdpovědětVymazatGalahade,to přece nejde takhle veřejně prásknout životně důležitá tajemství...
OdpovědětVymazatNejde?Proč to nejde?
OdpovědětVymazatŘekni sám - ty bys práskl svoje know-how?!
OdpovědětVymazatBáro,já nevím jak Galahad, ale já bych nepráskl. Nenene:)
OdpovědětVymazatJá taky ne......ale co já vim, jak to má hozený Bára:-)
OdpovědětVymazatTak tonevím ani já a to jsem tady skoro furt:))
OdpovědětVymazatNo vidiš......právě proto jsem to zkoušel;-)
OdpovědětVymazatPánové,to by bylo jako napsat detektivku a na záložku dát: Kdo má na svědomí oněch deset mrtvých? Tahle napínavá kniha vás zavede k hrobníkovi, který si sám shání práci, ale mistrná práce policejního inspektora ho nakonec usvědčí... ;)
OdpovědětVymazatBáro,velice efektní přirovnání...:-) Ale policejní inspektoři postupují spíš opatrně než mistrně... Ona totiž není hrobník jako hrobník:-)
OdpovědětVymazatGalahade, tobě to věřím, protože kdo jiný by to měl vědět, když ne ty!
OdpovědětVymazatBáro...teď narážíš na Crayfishe?
OdpovědětVymazatNo jistě, že na Crayfishe. Ten by to jistě vyřešil mistrně!
OdpovědětVymazatTak zrovna Crayfish, Báro,by to vyřešil spíš náhodou:-D
OdpovědětVymazatGalahade, to jsou ti největší mistři, co dokážou kalkulovat s náhodou a zařadit ji do svých standardních postupů :))
OdpovědětVymazatV tom případě......mistr nad mistry...:-DDD
OdpovědětVymazatNo konečně,Ti to došlo! Lehké náznaky zdá se, nebereš :)))Co to máš za odkaz?
OdpovědětVymazatAle já to přeci říkal!...že na náznaky nereaguju... Jsem přeci vodnář!:-POdkaz tam mam nějakej úplně divnej - po původu se mě neptej...prosím...
OdpovědětVymazatGalahade,jasně, už si vzpomínám!A na ten odkaz se teda ptát nebudu a ty se zase neptej, co si myslím :)
OdpovědětVymazatTen odkazto je jedna z mistrných návnad Crayfishe;-)
OdpovědětVymazatAha... no jo......taky mi vo tom ale moh říct...přeci...:-)
OdpovědětVymazatBáro......já se teda neptám, co si myslíš, ale kdybys mi to chtěla říct, tak teda klidně můžeš, páč mě by to šíleně zajímalo... No...hm...
OdpovědětVymazatgalahade,když neřekneš ty, neřeknu ani já...
OdpovědětVymazatJá klidně řeknu......jak zní otázka...?
OdpovědětVymazatGalahade,odkaz [45] a [46] :))
OdpovědětVymazatBáro,jsem z toho odkazu volaký zmetěný. Zřejmě špatná konstalace hvězd či nepřátelsky naladění elementálové způsobili, že se v odkazovacím okénku objevilo ... tohle:-(
OdpovědětVymazatgalahade,že by se ti do klávesnice doslali mimoni? To se stává. Kamilič by mohl povídat! Nebo ti nenaladění ementálové :)
OdpovědětVymazatTak Báro,kdo se mi dostal do klávesnice nevím, ale asi si na to vezmu to kladivo...
OdpovědětVymazatGalahade,jestli do toho praštíš kladivem, tak ohleduplně, protože já stále ještě sháním klávesy na tu kabelku od Mayi (keybag). Něco mám, ale málo!http://penadni.bloguje.cz/441762-vyuziti.php
OdpovědětVymazatNa mimoněbacha, co nevidět se zase rozjedou:)
OdpovědětVymazatKamio,musím si dát pozor, aby mi od tebe nepřeskákali! Jsou to nebezpečná zvířátka.
OdpovědětVymazatSakra a já měl nápad, že vás všechny (co vás čtu) poctím jedním super mimoněm:)
OdpovědětVymazatKamio,a jak vlastně mimoň vypadá? Ví to někdo?
OdpovědětVymazatNo,jak vypadá ... je to normální mimoň čtyřvětý, který zasívá chaos do tematicky sešikovaných komentářů. Třeba názor na Nokii 6100 v diskusi k Bohu a tak:)) Pojal jsem to jako \"první internetovou performanci\", bude potřeba ji dokončit:))
OdpovědětVymazatKamio,tak na to tě užije, to je jasný. Pokud se dostaneš do úzkých, tak přijdu na pomoc.
OdpovědětVymazatBáro,děkuju:) Na blbiny generál, znáš to:) Navíc mám zdatného pomocníka z Prahy, který taky občas zaseje:))
OdpovědětVymazatKamio,jak budete silná dvojka, tak se není čeho obávat.
OdpovědětVymazatJak pokračuje stavba?
OdpovědětVymazatStavba pokračujenásledovně: po necelých pěti měsících se konečně podařilo odstranit křeč mezi řídící jednotkou, palubovkou a zbytkem elektroniky a motor na stojanu POPRVÉ v sobotu zabrblal. Takže teď to vezme ty pravé obrátky, předtím všechno stálo, protože kdyby nebyl motor, nebylo by nic...
OdpovědětVymazatBáro,nějak se mi nechce věřit, že by \"to\" na druhém obrázku poprvé zabrblalo:) Těším se na další pokračování, snad bude i foto?:)
OdpovědětVymazatKamio,Představ si dát dohromady ten první obrázek s tím druhým! Jít drátek po drátku, kdy dokumentace hovoří o tom, že v jednom roce výroby se dělaly i tři zásadní úpravy ve schématu. Fotky budou průběžně, tak jako u Galahada (po každém druhém nalapaném dílku)P.S.Vidím, že co máš tu RSS čtečku, tak si na Tebe budeme muset dávat pozor :))
OdpovědětVymazatBáro,RSS čtečka je moje největší kámoška. Nezamlčí nic, narozdíl od jiných žen:) Je to fakt super.Neumím si představit tohle dávat dohromady, asi bych to bral jako \"celoživotní úkol\", pěkně kousek po kousku a za deset let by to třeba bylo v kupě-myslím tím jenom Fig.1+Fig.2 :)
OdpovědětVymazatA tak nějak cítím, že tady padne rekord v počtu komentářů, společně s Galahadovým Deathmatchem:)
OdpovědětVymazatKamio,zatím naprostým fenoménem byla záchodová štětka, takové milé lidské, všem blízké téma :))
OdpovědětVymazatBáro,ta prostě fenoménem byla, je a bude, ale už se k ní asi nikdo vracet nebude, nemá-li RSS-čtečku. Můžeme vyzkoušet(někdy:)Avšak tady... tady bude vznikat dílo!!
OdpovědětVymazatKamio,já to vidím vždy na nový příspěvek, záleží aby bylo co fotit, protože spousta hodin práce není na první pohled vůbec vidět.
OdpovědětVymazatBáro,já vím. Raději nový příspěvek. Ne všichni mají RSS čtečky (jako třeba ty:), třebaže jsem jim nechal u tebe odkaz na tu, co používám já. Chtěl jsem napsat, že bychom si mohli špitat někde na starém příspěvku, ale ty další RSS čtečky by nás vyhmátly;-))
OdpovědětVymazatKamio,špitání ve starých příspěvcích je velmi riziková činnost :))Daleko líp se špitá v mailech ;)Ovšem zajímavé je, že tyhle staré špity nebere RSS komentářů, co mám na šabloně vpravo. Asi to bude omezeno nějakým časovým údajem :)
OdpovědětVymazatEhmm.. znam jednoho cloveka, ktery k nam dovazi a renovuje americke bouraky :o)
OdpovědětVymazat57!!!!!!Dostalo se mi možnosti pilotovat 57.Je to skvělý uragán,takové zážitky nedá žádné plechové auto!Na cestě king,o tom žádná.Řev motoru,kolem hlavy tajfun,nízký posed,tvrdý podvozek,to je jízda!to je orgasmus!!!Kdo se nesvezl-NEVÍ!!Dávám za 1.Časy jsou zlé Kamile.----K-57!!!!!
OdpovědětVymazatChipmunkZÁVIDÍM!!!! To cos popsal, to je ONO!!!Já se svezu možná za rok. Pokud se mi ovšem 7.7.07 v České Lípě nepovede někoho ukecat dřív :-))
OdpovědětVymazat57!!!!Po dalším Odpoledni s 57,(už jsem se dobře oblékl a na hlavu zmijovku)mě tak napadlo,vlastnit toto auto,to je určitá filozofie-live styl,asi něco jako jezdit na Harleyi.Nějaké řeči o zbohatlících jsou mylné.Jasně,že člověk musí mít love,ale proč nemít něco,čím mohu vyjádřit svou povahu,osobnost,ego.K tomuto je 57 ideál.
OdpovědětVymazatchipmunk,určitě je to live styl. Ty prachy by se klidně daly utratit za novou Oktávku a můžu říct, že spousta lidí to také tak vidí a nechápe, jak se může někdo pustit do takové stavby a přitom normálně jezdit \"jenom\" felicií.Ale my víme...že jo?!
OdpovědětVymazatPro BáruVíme,víme.Baruš,přeji Ti svezení v 57,pokud se ti naskytne šance,nepromarni.Ještě mám pár slov:známý mě nedávno svezl v Mercedesu E AMG,asi 400k.Jedem 150-klid.180-klid.Motor má hluboký zvuk,ůžasný zátah,je schopen autu dát až 260,jenže sedím v křesle,obklopený vším myslitelným luxusem a něco tomu chybí
OdpovědětVymazatPro BáruJo,chybí tomu ten bezprostřední kontakt s venkem,ten tajfun kolem hlavy.Takový Mercedesem projedeš Německo po autobánu,a na zadním sedadle můžeš podřimovat,je to dálniční rychlík.Ale 57 tě dostane rychle z dřímoty!To je prostě NÁŘEZ!!A až někdy třeba v tom pojedeš,vem si něco na hlavu a brýle,je to brutální fičák.
OdpovědětVymazatchipmunk,jezdila jsem nejrůznějším luxusem a určitě ještě budu, ale to máš pravdu, to mě nebere. Já si tam připadám jako uzavřená ve světě, který je sám pro sebe. Ale ten adrenalin v 57, ten mě bere, stačí když si hodíš Lotus7 do vyhledávače na www.youtube.com a jsou tam videa, která tají dech! A což teprve v reálu!!!
OdpovědětVymazat57!!Halo,Báro,jsi tam?Sjel jsem ty videa,zajímavé.Nejlepší je to jak jede po starém Nurbugringu.To je maso.Mě by stačilo zkusit Ecce homo ve Šternberku.To je ta pravá cesta pro KAIPAN!---P.S.Mé povolání je renovátor hist.aut a i jízda v supersportech z 60.a70.let bývá požitek.
OdpovědětVymazatHalo,jsem tu!U málokterých videí mi takhle běhá mráz po zádech :-)).Kaipan začíná nabývat reálných podob.Už jsou disky a gumy Mischelin. Teď se renovuje přední a zadní náprava ze Sierry. Vše fotím a jak bude víc materiálu, bude další kapitola :-)).Jinak skvělé povolání!!!Z pozdějších aut by mi nevadil Renault Alpine či Opel GT.
OdpovědětVymazatčauky BarčoOpět na chvíli u PC.Času málo-imrvere furt v práci-zakázek mnoho-prý nemám chodit domů,a mám tam spát mezi těmi maserati,tatrami,opely,mercedesy atd.No nic,to jen tak.Těžký je život mezi veterány.Jo,ještě poznámka-k denní potřebě mám svoji věrnou Š120,což někteří nechápou.
OdpovědětVymazatBarčiNyní se ptám:V Tvé blízkosti se staví Kaipan?Jestli tomu tak je,v tom případě přeji ůspěch,držím palce,zrod auta tou,či onou cestou,je práce nelehká.--Minulý týden,jak jsem zamykal garáž,se mi zdálo,že K.57 mrknul pravým světlem.--Na youtube jsou videa,až se mi ježí vlasy,třeba prezentace Ecce homo,Le Mans.
OdpovědětVymazatTo chipmunk,vítej po čase!Tu Š120 chápu, tak, jako když šiju večerní šaty a mám na sobě zástěru :-).Člověk se vyřádí i jinde, když má kolem sebe vozy, co píšeš.Na koho mrká v garáži K57, je šťastný člověk. Naše věc opět pokročila, už je poslaná záloha na stavebnici \"C\" a bude k odebrání koncem července!!! Jupííí!
OdpovědětVymazatTo chipmunkpokracovani story zde:http://www.barmanka.bloguje.cz/546492-jak-pokracuje-stavba-kaipana.php
OdpovědětVymazat57!Ahoj Báro!Na chvilku dom k PC,navečer jedu s plošinovým autem do lakovny pro další hotovou kastli.-- Četl jsem Tvůj článek,kterak jdou práce na AUTĚ,takové ty zmatky v galvanovně,chromovně i jinde,to se stane občas i naší firmě,no chce to klid,přeju vám oběma tvůrcům AUTA,aby se vám dařilo.Váš ůkol je nelehký.
OdpovědětVymazatto chipmunk,dneska jsem byla na Autosalónu, měli tam u Kaipana vystavenou jednu 57 i studenti z jakési vysoké školy, kteří ji teď dodělali. Dlouhý rozhovor, moc praktických zkušeností, stálo to za to!
OdpovědětVymazatBarčiAutosalon jsem letos projel,časově to nevyšlo.-Sbírání informací takříkajíc přímo u pramene-to je k nezaplacení.--Včera jsm si dal zase adrenalin,57 mám už v ruce,vše jsem vychutnal do posledího metru jízdy.No časy se mnění,K.nyní tiše stojí v naší firmě a kluci na něm pracují.----
OdpovědětVymazatTak k tomu se nedá říct nic jiného než \"Jéééé, ty se máš!\" Jakou má barvu?To je u nás velké dilema. Zatím se to nejvíc kloní k hodně syté žluté.
OdpovědětVymazatBarčiNo a včera mi uletěla z hlavy zmijovka.Mám tady nedaleko nádherný ůsek,asi 1km,dobrý povrch,nepatrné zatáčky,zcela přehledný,celé do mírného stoupání.Navečer,nikde nikdo,zastavím,a-start.Vypouštím Krakena!Tak jsem nazval maximální starty 57.Asi ve 140 čepice uletěla.
OdpovědětVymazatBarčiZajel jsem to ještě dvakrát,je to ..ne,to se nedá popisovat.Pak ještě po kousku dálnice hodně rychle,ale kolem 150 je jízda s holou hlavou nepříjemná.Chce to leteckou koženou kuklu a brýle.A rve to ksicht.A zjistil jsem,že děvčata toto auto nemají rády.Teda,po první jízdě.Prý je to auto pro šílence.
OdpovědětVymazatBáraBarva 57 je ukrutná žlutá.Boží.Zítra budu fotit u nás ve firmě,mohl bych poslat obrázek,jestli máš email.Raději bych mailoval,nebo po ICQ.--A vůbec,jaktože ještě nespíš.
OdpovědětVymazatTy jezdíš se zmijovkou?!Kamarád je šílenec, bez helmy k němu nesednu! Taky žlutá? tak to jste na mě dva :-))Mail na mě je:barmanka3@seznam.cz
OdpovědětVymazatTakže také šílenec! Asi si musíš vybírat šílenější děvčata :-)A s tou kuklou, mrkni ke Zvelebilovi, má tam i ty boží brýle!www.zvelebil.cz
OdpovědětVymazatBarčiTa zmijovka patří mezi moje občasné ůlety.Však mi taky uletěla.----Jak to půjde,tak pošlu obrázek z firmy.-
OdpovědětVymazatBaroBáro je na Tebe prosím nějaký kontakt,jestli můžeš tak se mě ozvi,děkuji.
OdpovědětVymazat